به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۹۸۹۹۸

مشخصات بی ام و ix

مشخصات بی ام و ix
گروه اقتصادی: خودروی جدید "بی ام و " بسیار گران قیمت خواهد بود. نسل جدید خودروهای شاسی بلند با تغییرات داخلی و خارجی زیاد روانه بازارها خواهد شد. بی ام و ix از اتاقی بهره می گیرد که در نسل های بعدی سری پنج و هفت از آن ها استفاده خواهد شد. این خودرو با توان ۳۲۶ اسب بخار قادر خواهد بود گزینه ایده آلی برای سفرهای برون شهری باشد. در بسیاری از مشخصات، این خودرو دارای مشابهت با بی ام و ایکس ۵ است اما ظاهر این خودرو به طور کامل با نسل های ایکس ۵ متفاوت خواهد بود.  
 
این خودرو هیبریدی بوده و از یک باتری ۲۰۰ کیلو واتی بهره می برد. در نمای داخلی، بی ام و آی ایکس از یک صفحه نمایش مرکزی بسیار گسترده بهره می گیرد که سراسر داشبورد را شامل می شود. برای راحتی بیشتر کار راننده با سیستم هدایت هوشمند، بی ام و تغییراتی در نرم افزار خود اعمال کرده است که باعث می شود اعمال دستورات در زمان مورد نیاز کمتری طی شود.  

سیستم تعلیق خودرو به نسبت سری ۵ بهینه سازی شده که طی مسافت های طولانی را برای سرنشینان آسان تر می کند. خودرو در مقایسه با رقبای اصلی خود نظیر جگوار آی پیس و بنز ای کیو سی شتاب بیشتری دارد و می تواند در مدت زمان کمتری از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر سر ساعت دست پیدا کند.  
با توجه به الزامات اتحادیه اروپا در کاهش آلایندگی، بی ام و خودروی جدید را با میزان الایندگی کمتر تولید کرده است که این میزان آلایندگی از بسیاری از خودروهای مشابه کلاس این خودرو کمتر است.  

مشخصات فنی
قیمت پایه: ۹۱ هزار و ۹۰۵ پوند
زمان لازم برای رسیدن سرعت از صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: ۴.۶ ثانیه
وزن اولیه: ۲۶۱۰ کیلوگرم
مسافت قابل پیمایش پس از هر بار شارژ باتری: ۳۴۱ تا ۳۹۲ مایل
حداکثر سرعت: ۱۲۴ مایل بر ساعت
برچسب ها: خودرو بی ام و
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها