به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۹۹۰۴۲

واینالدوم: در پاری‌سن‌ژرمن خوشحال نیستم

واینالدوم: در پاری‌سن‌ژرمن خوشحال نیستم
گروه ورزشی: جورجینیو واینالدوم، بازیکن پاری سن ژرمن، تایید کرد که آغاز دوران حضورش در فرانسه برایش دشوار بوده است. پی اس جی تابستان امسال موفق شد واینالدوم را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. قرارداد این بازیکن با لیورپول به پایان رسیده بود و مذاکرات برای تمدید این قرارداد نیز به نتیجه نرسی تا او آنفیلد را ترک کند.
این بازیکن هلندی نقشی کلیدی در موفقیت لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر تحت هدایت یورگن کلوپ ایفا کرده بود اما دوران سختی را پس از انتقال به پارک دو پرنس در ابتدای فصل 22-2021 تجربه کرده است.

واینالدوم که روز دوشنبه باید به همراه تیم ملی هلند در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف جبل الطارق بروند به خبرنگاران گفت:« من نمی‌توانم بگویم که در پاری سن ژرمن کاملا خوشحال هستم. این شرایط چیزی نیست که من می‌خواستم. من در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی انجام داده‌ام، همیشه آماده بودم و عملکرد خوبی هم داشتم. این شرایط و سازگاری با آن متفاوت است.»

او در ادامه اضافه کرد:« من واقعا در انتظار قدم بعدی بودم و این اتفاق رخ داد. اما بسیار دشوار است. این فوتبال است و من باید یاد بگیرم که با این شرایط کنار بیایم. من یک جنگجو هستم. باید مثبت بمانم و به سختی تلاش کنم تا شرایط را تغییر دهم.»

واینالدوم در فصل جاری 11 بازی در تمامی رقابت‌ها برای پی اس جی انجام داده است اما هنوز نتوانسته یک گل به ثمر برساند یا یک پاس گل را به نام خودش ثبت کند. این بازیکن 30 ساله تنها در یکی از پنج بازی اخیر این باشگاه فرانسوی در لیگ در ترکیب ثابت حضور داشته است. مائوریسیو پوچتینو در حال حاضر ترجیح می‌دهد که از مارکو وراتی و ادریسا گی به عنوان زوج میانه میدان استفاده کند
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها