کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسکوچیچ: جواب انتقادها را با پیروزی می دهم

19 مهر 1400 ساعت 14:13


گروه ورزشی:سرمربی تیم ملی فوتبال درباره بازی با تیم ملی کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بعد از بازی با امارات انگیزه‌های زیادی داریم و حتی این انگیزه‌ها بیشتر هم شده است. برای تیم کره خیلی احترام قائل هستم، چون آن‌ها با سازماندهی خوبی در زمین ظاهر می‌شوند.
 

او افزود: خوشبختانه تمام بازیکنان آماده بازی هستند و مصدوم نداریم و همه چیز را برای دیدار با کره جنوبی فراهم کردیم. در این چند روز جو خوبی در تیم حاکم شده و برای مسابقه فردا آماده خواهیم بود.سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه از سبک بازی تیم ملی انتقاداتی می‌شود و او با وجود نتایج فوق العاده چه واکنشی به این انتقادات دارد گفت: نمی‌دانم انتظار هواداران از تیم ملی چیست. ما مقابل امارات بازی خوبی در آن آب و هوا نشان دادیم و برنده شدیم. من فقط می‌توانم با پیروزی جواب صحبت‌ها را بدهم. دیگر نمی‌دانم با ۱۰ پیروزی در مسابقات قبلی باید چه کاری انجام بدهم؟ البته هدف مشترک همه ما این است که بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

اسکوچیچ درباره اینکه هدفش ارائه بازی‌های قابل قبول است یا او تنها به فکر کسب پیروزی در مسابقات فکر می‌کند، گفت: نمی‌دانم چطور باید جواب این سئوال را بدهم؟ ظاهرا ما بازی را مقابل امارات باخته ایم که این سئوالات از من پرسیده می‌شود! ما از ۱۰ بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کردیم. البته می‌دانم چرا این سئوالات پرسیده می‌شود، شاید خیلی‌ها علاقه دارند جایگاه سرمربی تیم ملی را در اختیار داشته باشند و جای من باشند. البته به آن‌ها می‌گویم زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده اند.

او درباره اینکه چه بازیکنی از کره جنوبی نسبت به سایر بازیکنان خطرناک‌تر است گفت: سون بازیکن خیلی خطرناکی است، او هم پاسور است و هم گل می‌زند. این بازیکن هر لحظه می‌تواند ورق را برگرداند. البته این تیم، بازیکنان خیلی خوب دیگری هم در ترکیب دارد.سرمربی تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: من به تیمم باور دارم. این اعتماد را در خودمان می‌بینیم و امیدوارم با صحبت‌هایی که انجام دادم همه را راضی کرده باشم.


کد مطلب: 299053

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299053/اسکوچیچ-جواب-انتقادها-پیروزی-می-دهم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir