به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۲۹۹۰۸۲

جزئیاتی از گوشی جدید شرکت اپل

جزئیاتی از گوشی جدید شرکت اپل
گروه فناوری: مشخصات سخت افزاری و قیمت iPhone SE ۳ را با تاریخ احتمالی عرضه در این گزارش بخوانید. به احتمال زیاد شاهد عرضه سومین مدل آیفون SE نیز خواهیم بود، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. اما وقتی این گوشی به بازار بیاید، احتمالاً اپل آن را iPhone SE ۳ نخواهد نامید و احتمالاً از روش نامگذاری iPhone SE (۲۰۲۰) با سال انتشار در عنوان پیروی می‌کند.
 
جزئیاتی از گوشی جدید شرکت اپل
گوشی iPhone SE ۳ همانطور که از نامش پیدا است، پس از دستگاه ۲۰۲۰ و مدل اصلی ۲۰۱۶، نسل سوم این خط تولید است. این فاصله سنی می‌تواند نشان دهد که ما تا iPhone SE ۳ سه سال منتظر خواهیم بود، البته از نسخه ۲۰۲۰ بسیار استقبال شد و شایعاتی مبتنی بر عرضه این موبایل در سال ۲۰۲۲ نیز وجود دارد. آیفون مقرون به صرفه بعدی به احتمال زیاد حدود ۳۹۹ دلار (۴۱۹ پوند) قیمت خواهد داشت.

نشت اطلاعات iPhone SE ۳ تاکنون باعث فاش شدن تعدادی از مشخصات احتمالی این گوشی شده است. ظاهراً این گوشی دارای تراشه A۱۵ Bionic (همانند iPhone ۱۳) بوده و از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند. همچنین ممکن است دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی LCD باشد. همچنین شنیده شده که اپل می‌تواند Face ID را برای مدل آینده iPhone SE به ارمغان بیاورد که این به احتمال زیاد به معنای تغییر اساسی در طراحی است.
برچسب ها: آیفون جدید
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها