به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۲۹۹۱۰۵

لوکاکو: حضور در چلسی دردناک و مفید بود

گروه ورزشی: روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و 28 ساله تاکید کرد چلسی در این فصل به دنبال چالش های جدیدی است.
لوکاکو: حضور در چلسی دردناک و مفید بود
 روملو لوکاکو در اولین دوره حضور خود در استمفورد بریج، در عنفوان جوانی تنها در 15 بازی در لباس چلسی حاضر شده و حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشد. در ادامه این ستاره بلژیکی در وست بروم، اورتون، منچستریونایتد و اینتر درخشان ظاهر شده و این تابستان و بعد از 10 سال دوباره لباس چلسی را به تن کرد. حالا روملو لوکاکو آن مقطع را تجربه درخشانی برای پیشرفت خود توصیف کرده است.
روملو لوکاکو گفت: "تجربه دوران اول حضور در چلسی دردناک و مفید بود، اما من می گویم آن دوران مفیدتر بود، زیرا به من قدرت ذهنی و روحیه داد. ذهنیتی که من نیاز داشتم تا با تکیه بر آن به بازیکن امروزی تبدیل شوم. چلسی در آن مقطع تیم بسیار خوبی بود، اما هیچ کس تمرینات اضافی که بازیکنان هر روز بعد از تمرین انجام دادند را ندید.
 

 
من به عنوان یک جوان 18 ساله هر روز از نزدیک می دیدم که بازیکنان چقدر برای پیشرفت خود تلاش کرده اند. آن موقع بود که متوجه شدم شما باید چنین مسیری را طی کنید تا به چنین بازیکنی تبدیل شوید. من به خودم می گفتم حتی در صورت عدم قرار گرفتن در ترکیب نیز باید این راه را بروم و در ادامه این به یک شیوه زندگی برایم تبدیل شد.
حالا احساس خوبی دارم. من از این داشتن فرصت بسیار خوشحالم و ما فصل را به عنوان یک تیم خوب شروع کرده ایم. هم تیمی های من شرایط را برایم آسان کرده اند و سرمربی نیز کیفیت بالایی دارد. عملکرد ما خوب بوده، اما ما همیشه به دنبال چالش های بعدی هستیم."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها