به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۲۹۹۱۰۷

پاریس‌گردی خانواده مسی با حضور بچه‌های سوارز

گروه ورزشی: در این روز‌ها که اردو‌های ملی برقرار است و بازی‌های باشگاهی تعطیل است، بازیکنان مختلفی که در باشگاه‌های کشور‌هایی غیر از کشور خودشان بازی می‌کنند، از خانواده‌های خود دور می‌شوند.
پاریس‌گردی خانواده مسی با حضور بچه‌های سوارز
لیونل مسی و لوئیس سوارز اکنون در آمریکای جنوبی و در اردوی ملی تیم های آرژانتین و اروگوئه هستند اما همسر و فرزندان لیونل مسی در شهر پاریس فرانسه حضور دارند و تصمیم گرفتند که یک پاریس‌گردی داشته باشند و بدین ترتیب اوقات فراغت خود را پر کنند. در این گشت و گذار، همسر لیونل مسی به همراه سه پسر او یعنی تیاگو، ماتئو و چیرو حضور داشتند همچنین همسر لوئیس سوارز به همراه دو تا از بچه های ستاره اروگوئه ای هم همراه آن ها بود و به نظر می رسد که او هم برای دیداری با همسر لیونل مسی راهی شهر پاریس شده است چرا که همسر مسی و همسر سوارز با هم دوست هستند و رفاقت مسی و سوارز خانوادگی است.

پاریس‌گردی بچه‌های مسی و بچه‌های سوارز

آن ها در این روز به بنا های معروفی در شهر پاریس رفتند و بدین ترتیب در دوری لیونل مسی روز خود را بدین ترتیب سپری کردند. جالب اینکه تیم ملی آرژانتین و اروگوئه بامداد گذشته به مصاف هم رفتند و مسی و سوارز با هم روبرو شدند که در نهایت آرژانتین با نتیجه سه بر صفر بازی را برد.

پاریس‌گردی بچه‌های مسی و بچه‌های سوارز
پاریس‌گردی بچه‌های مسی و بچه‌های سوارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها