به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۲۹۹۱۱۲

حمله تند یک نماینده به مخالفان طرح صیانت

حمله تند یک نماینده به مخالفان طرح صیانت
گروه سیاسی:  نماینده  تهران و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس در رابطه با «طرح حمایت از کاربران فضای مجازی» گفت: پس از آن که، هیات رئیسه کمیسیون حمایت از کاربران فضای مجازی مشخص شد، کار عملیاتی کمیسیون در هفته جاری کلید می خورد و جلسات آن آغاز خواهد شد.
بیژن نوباوه وطن ادامه داد: کسانی که نسبت به این طرح هجمه‌هایی را وارد می‌کنند به ضرس قاطع یا اصلا طرح را نخوانده اند و اطلاعی از آن ندارند و یا کسانی هستند که در پازل دشمن بازی می‌کنند و به دنبال این نیستند که قانونی برای اینترنت شکل بگیرد زیرا می‌خواهند ضد قانون عمل کنند و افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می کنند به همین دلیل، با این طرح مخالفت می کنند.
نوباوه گفت: افراد نگران این طرح بدانند که اینترنت ربطی به این قانون ندارد. این حمایت از حقوق کاربران است اصلا بحث زیرساختی ندارد و در راستای این است که اگر اهانت و هتک حرمتی صورت گرفت و حیثیت کسی ریخته شد، حق کسی ضایع نشود درست است که پلیس فتا در این موارد پیگیری هایی را انجام می دهد اما در بسیاری مواقع هم به بی قانونی برمی‌خورد.
وی بیان کرد: جوسازی‌های زیادی علیه این طرح انجام می‌شود. در جایگاه نماینده مردم به دنبال این هستیم که حقوق مردم پایمال نشود. اگر دولت الکترونیک شکل نگیرد اصلا دولت نمی تواند کاری از پیش ببرد.
او با اشاره به طرح شفافیت آرا گفت: شفافیت آرا بحث بسیار مهمی است ولی بیشتر از آنکه به شفافیت نمایندگان توجه داشته باشیم، باید شفافیت را برای کل کشور عملیاتی کنیم، شفاف‌ترین آرا در کل کشور را نمایندگان دارند. باید علاوه بر مجلس عملکرد دولتمردان در همه زمینه ها شفاف شود، مثلا شما وام می دهید لیست آن را بگذارید و شما تقاضا می دهید لیست آن را بگذارید.



 
برچسب ها: مجلس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها