به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۹۹۱۲۱

از چه روش هایی می توان به تامین یوسی در بازی پابجی پرداخت؟

گروه فناوری: دنیای بازی های موبایلی دنیای پرهیجانی است چراکه تنوع بازی ها در سبک و سیاق های متفاوت و متنوع، زیبایی های جذابی را با خود به همراه دارد.
در سال 2018 بود که بازی ای بسیار پرطرفدار و محبوب برای تلفن های هوشمند روانه بازار شد و هنوز هم علاقه مندان زیادی خواهان بازی در این سبک هستند. بازی پابجی نمونه ای موفق از بازی های بتل رویال است با داستانی زیبا و با برخورداری از ویژگی های خارق العاده ای که در این بازی قرار دارد از آن می توان به عنوان بهترین بازی این سبک یاد نمود.

30 نکته پابجی موبایل که می‌توانند شما را به بازیکن بهتری تبدیل کند - زومجی
 
در سوی دیگر برای آن که بتوانید پیروز تمامی نبرد های موجود در این بازی باشید باید حتما تجهیزات و سلاح های متنوعی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید به جنگ با رقبای خود بپردازید. یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توانید به سادگی به تمامی خواسته های خود در این بازی برسید، استفاده از یوسی است. ما در این بخش یاد خواهیم گرفت که یوسی چیست و چطور می توانیم آن را به دست آوریم!
بازی پابجی موبایل و هر آن چه که باید در خصوص آن بدانید.
بازی های بتل رویال عموما سبک بسیار جذاب و جالبی را با خود به همراه دارند و این موضوع در نهایت باعث علاقه مندی گیمر ها به این سبک از بازی های موبایلی شده است. بازی پابجی نمونه ای از بازی های سبک بتل رویال است که تمامی موارد به خوبی در آن رعایت شده است.
داستان بازی پابجی روایت جذاب تری را با خود به همراه دارد، شما در این بازی به همراه 99 نفر دیگر در یک جزیره دور افتاده قرار خواهید گرفت و باید برای زنده ماندن تلاش کنید.

همه چیز در خصوص یوسی پابجی و چیستی آن
 
در ابتدا هیچ سلاح و منابعی در اختیار شما قرار ندارد تا بتوانید در برابر خود از دشمنان مراقبت کنید و یا به جنگ با آن ها بپردازید. بلکه شما باید جستجوی خود را در جزیره برای کشف انواع سلاح و منابع ادامه دهید.
شما باید بتوانید با پیدا کردن سلاح ها و منابع مورد نیاز در بازی به جایگاهی برسید تا بتوانید با رقبای خود برای زنده ماندن بجنگید! در غیر این صورت مرگ اولین گزینه ای است که روبرویتان قرار خواهد گرفت.
در این بازی ارزی رایج تحت عنوان یوسی وجود دارد که شما در طول مراحل بازی بدون شک به آن دسترسی پیدا خواهید کرد! یوسی امکانات قابل توجه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن ها بتوانید عملا سلاح های جدیدی را خریداری کنید و حتی اسکین های سلاح قدیمی خود را بروز کنید.
همچنین می توانید برای کاراکتر و شخصیت خود در این بازی، لباس های متنوع ای تهیه کنید تا با خیال بهتری بتوانید در این مرحله به رقابت بپردازید.
از چه روش هایی می توانیم مقدار مناسب یوسی را تهیه کنیم؟
روش های متنوع ای برای تهیه و بررسی قیمت و خرید یوسی در بازی پابجی وجود دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی دیگر پولی هستند. بنابراین شما با استفاده از دو روش رایگان و پولی به سادگی می توانید مقدار یوسی ای که مدنظرتان است را تهیه کنید.
اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که روش های رایگان عموما تعداد یوسی کمتری را در اختیار گیمر ها قرار می دهند چراکه این روش ها با توجه به آن که زمان زیادی از گیمر می گیرد، لذا آن چنان بازدهی یا حتی بهتر است بگوییم سود دهی مناسبی برای گیمر نخواهد داشت چراکه تمامی زمان او صرف انجام فرایند های پیچیده ای است که تنها چند عدد یوسی را در اختیار او قرار دهد.

خرید یوسی پابجی، پول پابجی موبایل (PUBG Mobile UC) - آسان جم
 
روش های رایگان نیز روش های متنوع ای را با خود به همراه دارد که تمامی این روش ها به نوعی طاقت فرسا و خسته کننده خواهد بود.
با فرض بر این که شما بتوانید زمان خودتان را برای روش های رایگان بگذارید، پس از مدتی صبر و حوصله شما برای آن که بتوانید مجدد تمامی این فرایند ها را انجام بدهید به اتمام خواهد رسید.
اما بهترین شیوه ای که می توانید هر آن چه یوسی نیاز دارید را تهیه کنید، استفاده از روش پولی است. شما با استفاده از این روش می توانید به سادگی هر آن چه یوسی نیاز دارید را خریداری کنید.
البته برای گیمر های ایرانی امکان پرداخت به صورت آنلاین و دلاری از بخش استور و یا فروشگاه بازی امکان پذیر نیست! با این حال توصیه می کنیم از سایت های واسطی استفاده کنید که این فرایند را در اختیار شما قرار می دهد.
یکی از سایت های بی نظیری که در این حوزه فعالیت می کنید سایت آسان جم است که بسته های متنوعی از یوسی را در کمترین زمان و با قیمتی مناسب بر روی حساب کاربری شما شارژ می کند. برای آن که بتوانید اطلاعات کامل تری به دست آورید حتما به سایت آسان جم مراجعه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها