کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمد مسعود: دست از مبارزه برنمی‌داریم

20 مهر 1400 ساعت 17:26

گروه بین‌الملل: رهبر "جبهه مقاومت ملی" افغانستان گفته است که انتظار دارد "سیاست عدم شناخت طالبان از سوی جامعه بین‌المللی با قاطعیت ادامه یابد" و آن را نتیجه "ایستادگی و اعتراضات گسترده مردمی در داخل و خارج افغانستان" خوانده است.


احمد مسعود، در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از موضع‌گیری‌های منطقی و مناسب کشورهای جهان در قبال رسمیت ندادن به اداره طالبانی و تاکید روی تشکیل حکومت فراگیر در افغانستان استقبال می‌کنیم. مسعود در این بیانیه گفته که نیروهای طالبان "در ولایت‌های قندهار، بلخ، دایکندی و اندراب‌ها و پنجشیر مرتکب اعمالی شده‌اند که همه مصداق‌های روشن از جرایم جنگی، نسل‌کشی، پاک‌سازی قومی و جنایت علیه بشریت است. مسعود در این بیانیه گفته است که "تا هنگام رسیدن به اهداف مشروع و برحق مردم خویش، دست از مبارزه و مقاومت برنخواهیم داشت."

طالبان و داعش؛ یک روح در ۲ کالبد!
هرات آنلاین نوشت: اعلامیه منسوب به داعش: حمله قندز توسط محمدالایغوری عضو خلافت اسلامی صورت گرفت و 300 تن را کشت نکته: گروه تروریستی ETIM یا ترکستان شرقی تحت حمایه طالبان است و طالبان تازه آنها را از مرز چین به ننگرهار انتقال داده‌اند. حالا طالبان حمله کننده را ایغوری نامیدند تا به چین بگویند گروه ETIM (ایغورها) با داعش متحد و قوی اند و چین باید طالبان را به رسمیت بشناسد. تمام تلاش طالبان برای بزرگنمایی داعش است تا به دنیا نشان بدهند حالا یک گروه تروریستی دیگری است که اگر‌ما را کمک نکنید آنها خطر برای همه جهان اند.


کد مطلب: 299163

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299163/احمد-مسعود-دست-مبارزه-برنمی-داریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir