کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آلگری خواهان معاوضه بازیکن با رئال شد

20 مهر 1400 ساعت 18:15

گروه ورزشی: سرمربی یوونتوس تمایلی به ادامه کار با آدرین رابیو ندارد و بی میل نیست تا او را به رئال پیشنهاد داده و در عوض، دنی سبایوس را به تیم خود اضافه کند.


ماسیمیلیانو آلگری تابستان امسال و پس از دو سال دوری از مربیگری به یوونتوس بازگشت. او یکی از مدعیان نیمکت رئال هم بود ولی در نهایت با بررسی جوانب تصمیم گرفت بار دیگر هدایت یووه را برعهده بگیرد. تیم با او خوب شروع نکرد ولی در هفته های اخیر توانسته به دور پیروزی برگردد. از اولین عواقب بازگشت آلگری، جدایی رونالدو بود. فوق ستاره پرتغالی تمایلی برای همکاری با مربی ایتالیایی نداشت و ترجیح داد به منچستریونایتد ملحق شود.
 


یکی دیگر از جدا شده های احتمالی یوونتوس ممکن است آدرین رابیو باشد چرا که در ایده های آلگری جایگاه ثابتی ندارد. ستاره فرانسوی سابق پی اس جی در دو سال گذشته نیز نتوانسته تبدیل به مهره ای ثابت برای بیانکونری شود و طبق ادعای کالچومرکاتو ممکن است همین زمستان شاهد جدایی او باشیم.
 

 
این منبع ادعا کرده است که آلگری از سران یووه خواسته تا رابیو وارد فهرست خروج شده و به رئال مادرید پیشنهاد شود. در عوض از رئال مادرید دنی سبایوس را به خدمت بگیرند. این پیشنهاد معاوضه شاید با استقبال رئالی ها نیز مواجه شود. سبایوس به دلیل مصدومیت در بازی های المپیک، نتوانسته در این فصل به میدان برود و پیش از این نیز گفته بود که تنها اگر در رئال به او پست ثابتی تعلق بگیرد، ماندنی خواهد بود.
 

 
سبایوس که دو فصل گذشته را قرضی در آرسنال حضور داشت، برای رسیدن به ترکیب اصلی رئال رقبایی چون لوکا مودریچ، توین کروس و فده والورده را پیش رو دارد و رابیو نیز اگر به رئال ملحق شود، این چالش بزرگ را پیش رو خواهد داشت.


کد مطلب: 299177

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299177/آلگری-خواهان-معاوضه-بازیکن-رئال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir