به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۹۹۲۰۱

شکایت از یک مُرده به اتهام قتل!

شکایت از یک مُرده به اتهام قتل!
گروه جامعه:روزنامه همشهری نوشت: مردی در یکی از شهرهای ایالت کالیفرنیا، پسرش را به قتل رساند و به زندگی خودش پایان داد. پس از این اتفاق، همسر وی راهی دادسرای جنایی تهران شد تا از شوهر مرده‌اش به اتهام قتل پسرش شکایت کند.
چند روز قبل یک وکیل دادگستری به دادسرای جنایی تهران رفت تا از یک مرد مرده شکایت کند. وی که وکالت زنی را به‌عهده داشت به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران گفت: موکلم زنی حدودا 40ساله است.
او اقامت کشور آمریکا را دارد و سال‌ها قبل به همراه همسر و پسرش برای زندگی به آن کشور رفت. او اما مدتی قبل برای انجام برخی از کارهایش به ایران سفر کرده بود و در یکی از شهرهای شرقی کشور زندگی می‌کرد. شوهرش مرد پولداری بود اما پسرشان از یک بیماری خاص رنج می‌برد.
وی ادامه داد: اسفند پارسال در شرایطی که موکلم در ایران بود از کالیفرنیا به او خبر دادند که شوهر و پسرش به طرز اسرارآمیزی جانشان را از دست داده‌اند. در تحقیقاتی که از پلیس آنجا انجام دادیم، مشخص شد که همسایه‌های شوهرش در یکی از روزهای اسفند‌ماه پارسال متوجه بوی تعفنی شدند که از داخل خانه شوهرش در تمام ساختمان پیچیده شده بود.
همسایه‌ها به مقابل خانه شوهرش رفتند و هرچه زنگ زدند کسی باز نکرد. همسایه‌ها به‌شدت نگران شده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند که با حضور مأموران، قفل در خانه شکسته شده و وقتی قدم در خانه گذاشتند با اجساد شوهر و پسر موکلم مواجه شدند. وی ادامه داد: جسد متعلق به مردی حدودا 41ساله بود که در سالن پذیرایی افتاده بود.
کمی آن‌طرف‌تر جسد پسر 21ساله او به چشم می‌خورد و اجساد به‌دلیل اینکه زمان زیادی از مرگشان می‌گذشت دچار فساد نعشی شده بود. با حضور کارشناسان مشخص شد که به‌پسر 21ساله سم خورانده شده و بعد او را خفه کرده‌اند. شوهر او اما به‌دلیل مصرف زیاد قرص و سم خودکشی کرده بود. شواهد حکایت از این داشت که پدر (شوهر موکلم) ابتدا به پسرش سم خورانده و بعد او را خفه کرده است. وی پس از جنایت، ‌اقدام به‌خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان داده بود. ظاهرا دلیل او از قتل پسرش، ‌بیماری لاعلاج و سخت او بوده است که در همه این سال‌ها رنج بزرگی متحمل شده بود.
وکیل زن جوان ادامه داد: پس از این حادثه موکلم، درخواست کرد جسد پسرش را به ایران برگرداند تا در زادگاهش آن را دفن کند. پس از انتقال جسد به ایران و انجام مراسم عزاداری، موکلم برای پیگیری پرونده قتل پسرش به آمریکا سفر کرد. او قبل از رفتن به من وکالت داد تا در دادسرای جنایی تهران حاضر شده و از شوهرش به اتهام قتل فرزندش شکایت کنم.
با مطرح‌شدن این شکایت، قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور داد تا از طریق وزارت خارجه و اینترپل مدارک پزشکی پدر و پسر فوت‌شده و پرونده این جنایت همراه با نظریه پزشکی قانونی از آمریکا تحویل ایران شود.

 
برچسب ها: دادگاه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها