به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۲۹۹۲۱۷

۸۰ درصدمردم برای بازگشایی‌ها‌باید‌واکسینه‌شوند

۸۰ درصدمردم برای بازگشایی‌ها‌باید‌واکسینه‌شوند
گروه جامعه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با انتقاد از اظهارات مطرح شده در زمینه واکسیناسیون تاکید کرد: برای بازگشابی مدارس و کسب و کارها حداقل ۸۰ درصد جامعه باید واکسن بزنند.
 سیدجلیل میرمحمدی در تذکری شفاهی در  جلسه علنی امروز مجلس گفت: امروز از تربیون مجلس چندین بار در خصوص واکسیناسیون اجباری اعتراض شد، و یکی از همکاران به درستی در این زمینه پاسخ داد.
وی در ادامه با بیان اینکه به چند استفتاء از مراجع در این زمینه اشاره می کنم، گفت: برای بازگشایی مدارس و بازگشت کسب و کارها حداقل ۸۰ درصد مردم باید واکسیناسیون شوند، حضرت آقا در این زمینه تاکید داشتند اگر عقلای حکومت اسلامی مقرراتی را در زمینه کنترل بیماری اعلام کنند همه باید عمل کنند در بحث واکسن نیز همین است.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت گفت: آقای سبحانی نیز تاکید داشتند زمانی که حیات ما بستگی به واکسن دارد واکسن واجب شرعی می شود. آقای جوادی آملی نیز بز لزوم تبعیت از نظر تخصصی وزارت بهداشت در این زمینه تاکید داشتند پس بر همه ما واجب است در بحث واکسیاسیون تابع نظرات کارشناسی باشیم.
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها