به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۲۹۹۲۵۰

حراج اشیای متعلق به یك گانگستر بدنام

حراج اشیای متعلق به یك گانگستر بدنام
گروه جامعه: فروش اقلام متعلق به گانگستر بدنام آل کاپون، در یک حراجی که آخر هفته در کالیفرنیا برگزار شد، به مبلغ سه میلیون دلار رسید.
حدود ۱۷۴ شی، ازجمله اسلحه گرم و عکس‌های شخصی و جواهرات و اثاثیه، در این حراجی عرضه شد.این رویداد با عنوان "یک قرن بدنامی: ماترک (ارثیه) آل کاپون"، در یک باشگاه خصوصی برگزار شد و نزدیک به هزار مشتری را به خود جلب کرد.محبوب‌ترین شی، اسلحه مورد علاقه آل کاپون بود که به قیمت ۸۶۰ هزار دلار به فروش رفت.
 به نظر می‌رسد این اسلحه بالاترین قیمت فروش یک سلاح گرم در حراج را در قرن بیستم از آن خود کرده است.آل کاپون یک گانگستر در شیکاگو بود که به دلیل تسلط کوتاه مدت خود به عنوان رئیس تبهکاران در دهه ۱۹۲۰ در دوران "ممنوعیت الکل" در آمریکا، به عنوان "دشمن عمومی شماره یک" شناخته می‌شد.او نهایتا به دلیل فرار مالیاتی به زندان افتاد و چندین سال را در زندان آلکاتراز، زندان بدنام این جزیره در خلیج سان فرانسیسکو، گذراند.این اشیا پس از مرگ او در سال ۱۹۴۷، برای تقریبا ۷۵ سال در مالکیت خانواده‌اش بود.
 دایان کاپون، یکی از سه نوه بازمانده آل کاپون که در کالیفرنیا زندگی می‌کند، گفته است که دلیل تصمیم برای فروش این اقلام، بالا رفتن سن خودش و خواهرانش است.
دایان کاپون همچنین گفته است که یک عامل دیگر برای تصمیم فروش این اشیا، افزایش آتش‌سوزی‌های جنگلی و تهدید آن برای خانه‌هایشان در شمال کالیفرنیا بوده است.



 
برچسب ها: حراج
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها