کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هم تیمی عزت اللهی، خرید خارجی استقلال

21 مهر 1400 ساعت 21:49

گروه ورزشی: کوین یامگا هم تیمی سعید عزت اللهی در تیم وایله بولد کلاب، نخستین بازیکن خارجی است که در صورت توافق نهایی، به استقلال می پیوندد. پست او مدافع راست است.


 نام نخستین بازیکن خارجی مدنظر استقلال مشخص شد. کوین یامگا بازیکن 25 ساله و فرانسوی است که قرار است به زودی عازم تهران شود تا با شرکت در تست های پزشکی و انجام توافقات نهایی، قراردادش را با باشگاه استقلال به امضا برساند.
کوین یامگا که اکنون عضو تیم وایله بولد کلاب دانمارک است و هم تیمی سعید عزت اللهی به شمار می رود، کارش را از تیم جوانان کیه وو ورنا ایتالیا آغاز کرد. او سپس به تیم های سیه نا، آرزو، کارپی و پسکارا در ایتالیا پیوست و در ادامه راهی کشورش و تیم لا بریچونه فرانسه شد و پس از بازگشت به کیوو، فوتبال پرتغال و تیم آوس را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد. او سرانجام در سال 2020 به وایله بولد کلاب پیوست.
 

 
وایله اکنون بدون کسب پیروزی در قعر جدول لیگ دانمارک جای دارد و کوین یامگا نیز این فصل در 11 بازی برای این تیم دانمارکی به میدان رفته که 2 پاس گل داده است. او فصل قبل نیز 23 بار برای وایله بازی کرد و 2 پاس گل داد. 
بیشترین حضور این بازیکن 25 ساله، در تیم های پایه ایتالیا و اصطلاحا پریماورا بوده و او سابقه حضور در سری C ایتالیا را نیز در کارنامه دارد. بهترین دوران عملکرد این بازیکن به فصل 2014 – 2015 بازمیگردد که برای تیم جوانان کیه وو 16 بار در 34 مسابقه گلزنی کرد که البته در آن فصل، پست او وینگر بود. او در فصل 2013 – 2014 موفق شد با کیه وو عنوان قهرمانی پریماورا ایتالیا (لیگ جوانان) را از آن خود کند.
پست تخصصی یامگا مدافع راست است. او همچنین توانایی بازی به عنوان وینگر راست و چپ را هم دارد. قرارداد این مدافع 1.87 متری در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد. ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن را در حال حاضر 350 هزار دلار ارزیابی کرده است.
 

 
به طور کلی این بازیکن 189 بار در مسابقات مختلف به میدان رفته که 32 بار موفق به گلزنی شده و 10 بار نیز پاس گل داده و 19 مرتبه نیز از داوران کارت زرد دریافت کرده است.
به هر شکل این بازیکن به زودی عازم تهران خواهد شد تا در صورت توافق نهایی با مدیران استقلال، قراردادش را با آبی پوشان امضا کند. در صورتی که این بازیکن به صورت رسمی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شود، احتمال فراوان شاهد جدایی سیداحمد موسوی از استقلال خواهیم بود.


کد مطلب: 299266

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299266/هم-تیمی-عزت-اللهی-خرید-خارجی-استقلال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir