کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پشت پرده لغو سفر پرسپولیس به ریاض

21 مهر 1400 ساعت 21:51

گروه ورزشی:
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که نمی‌داند از طرف چه کسانی کارشکنی شده که پرسپولیس برای سفر به عربستان مشکل داشته باشد.


افشین پیروانی درباره مشکلات پرواز پرسپولیس عربستان اظهار کرد: پس از بازی مقابل استقلال تاجیکستان باشگاه ما اقدامات لازم برای دریافت ویزای عربستان را انجام داد اما متاسفانه تا همین امروز هیچ ویزایی برای ما صادر نشد و گفتند که در فرودگاه ویزای فرودگاهی صادر می‌شود. در صورتی که باید انگشت نگاری و همین طور چشم نگاری بشویم که این مسائل قطعا ساعت‌ها تیم را معطل خواهد کرد. این‌گونه مسائل برای باشگاه بزرگی چون پرسپولیس منطقی نیست که منتظر ویزا باشد.
او افزود: به غیر از مساله ویزا عربستان اجازه پرواز تیم را صادر نمی‌کند. ما از ساعت ۱۰ صبح در فرودگاه بودیم و به ما می‌گفتند که نیم ساعت بعد درست می‌شود اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت به بازیکنان گفتم که به خانه بروند تا پس از صدور مجوز پرواز به عربستان سفر کنیم. ما امروز تمرین نکردیم. هنوز مشخص نیست وضعیت چه خواهد شد؟ زمانی هم که به عربستان برسیم باید در قرنطینه قرار بگیریم. من فکر می‌کنم در این باره یک کارشکنی صورت گرفته اما چه کسی کارشکنی را انجام می‌دهد خدا می‌داند. شأن پرسپولیس این نیست. باید برنامه‌ریزی دیگری از سوی فدراسیون فوتبال عربستان و باشگاه الهلال انجام می‌شد که وظیفه میزبانی را درست انجام می‌دادند.
وی در پاسخ به این سوال که عربستان دلیل صادر نشدن ویزا را چه اعلام کرده است؟ گفت:‌ دلیلی به ما نگفته‌اند و به ما گفته‌اند منتظر باشید تا مجوز پرواز صادر شود. ما چنین شرایطی را برای سفر به هند هم تجربه کردیم. الان هم منتظر هستیم تا هر لحظه مجوز پرواز صادر شد عازم عربستان بشویم. این درست نیست که نماینده ایران تنها باشد. ما انتظار داشتیم هر کسی هر کمکی از دستش بر می‌آید انجام بدهد.
پرسپولیسی ها در شرایطی از فرودگاه به خانه های شان برگشته اند که استوری های یحیی گل محمدی نشان می دهد این اشکال فقط از جانب عربستانی ها نبوده است.
بر اساس اخبار رسیده کشور عربستان اغلب خطوط هواپیمایی که با پرسپولیسی ها کار می کنند را قبول ندارد. آنها معمولا دو، سه خط پروازی از جمله ایران ایر را به رسمیت می شناسند و به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند تا برای سفر به عربستان، هر چه زودتر شماره پرواز را به آنها اعلام کنند.
این اتفاق در حالی افتاده است که به دلیل بسته بودن حساب اصلی باشگاه پرسپولیس و با توجه به اینکه بعضی از خطوط هواپیمایی فقط نقدی کار می کنند(یا یک اعتبار مالی مشخص را قبول دارند) این مشکل تا همین دو روز قبل ادامه داشته است تا اینکه در نهایت دو – سه روز قبل شماره پرواز به عربستانی ها اعلام می شود. همین اتفاق کافی بود تا عربستانی ها که به کارشکنی علیه تیم های ایران معروف هستند دست پیش را بگیرند و تا لحظه انتشار این خبر اجازه پرواز به کاروان پرسپولیس را ندهند.


کد مطلب: 299267

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299267/پشت-پرده-لغو-سفر-پرسپولیس-ریاض

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir