به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۲۹۹۲۷۲

بازشدن مرزهای آمریكا روی گردشگران

بازشدن مرزهای آمریكا روی گردشگران
گروه بین الملل:ایالات متحده آمریکا با لغو محدودیت‌های سفر برای اتباع خارجی کاملا واکسینه شده در مرزهای زمینی خود با کانادا و مکزیک، به ممنوعیت تاریخی ورود مسافران غیرضروری که از مارس ۲۰۲۰ میلادی با هدف مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا وضع شده بود، پایان می‌دهد.
مطابق اعلام مقام‌های ایالات متحده قرار است الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا رفع این ممنوعیت‌ها را در مرزهای زمینی و دریایی این کشور اعلام کند. به گفته آنها ضوابط جدیدی که در این مرزها اعمال خواهد شد بسیار شبیه قوانینی خواهد بود که یک ماه پیش برای ورود مسافران هوایی وضع شده بود.
پس از برداشته شدن محدودیت‌های سفر زمینی و دریایی به ایالات متحده، مسافران خارجی غیرضروری از جمله گردشگران می‌توانند از طریق مرزهای زمینی و دریایی به ایالات متحده سفر کنند البته ورود مسافران واکسینه نشده همچنان از مرزهای زمینی با کانادا یا مکزیک به ایالات متحده ممنوع خواهد بود.
کاخ سفید در ۲۰ سپتامبر گذشته اعلام کرد که ایالات متحده از اوایل ماه نوامبر محدودیت سفر برای مسافران هوایی از ۳۳ کشور جهان از جمله چین، هند، برزیل و اکثر کشورهای اروپایی را که به طور کامل در برابر بیماری کووید-۱۹ واکسینه شده‌اند، لغو می‌کند.بر پایه این اعلام، مسافران هوایی غیرآمریکایی باید قبل از سوار شدن به هواپیما، مدرک واکسیناسیون کامل و آزمایش منفی کووید-۱۹ خود را ارائه کنند.مقام‌های دولت جو بایدن تاکید کرده‌اند که بازگشایی مرزهای زمینی با مکزیک به منزله لغو فرمان مهاجرتی دونالد ترامپ نیست و فرمان ۴۲ که اساسا مانع ورود پناهجویان مکزیکی به آمریکا می‌شود، همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.


 
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها