کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرصت آخر را برای فرزندآوری داریم

22 مهر 1400 ساعت 13:49


گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: به عنوان یک پنجره نجات، آخرین فرصت را برای فرزندآوری داریم.
سید علیرضا عبادی گفت: در ذهن‌ها طوری است که مساله اشتباهات پزشکی کم گرفته می‌شود و بسیاری از جاها نه به صورت مستند اما در ذهن این است که اشتباهات در پرونده‌ها به سود پزشک ختم می‌شود که باید در این موضوع دقت بیشتری صورت گیرد. مواردی از سقط جنین گاهی در همین گزارشات به صورت معمولی داده می‌شود که آمار سقط جنین برای مثال نسبت به تلفات کرونا در این روزها پنج برابر بیشتر است؛ از نظر فقه ما جنین یک انسان و از طرفی حق بزرگ جامعه است که کم‌توجهی به این مسئله، سهل‌انگاری محسوب می‌شود. اکنون نیز به عنوان یک پنجره نجات، آخرین فرصت را برای فرزندآوری داریم و در این شرایط بی‌حساب و کتاب نسل از بین می‌رود و پیش چشم ما ساقط می‌شود و از دست ما کاری ساخته نیست.
وی با بیان اینکه در رده‌های مسئولیتی خیر و شر آن فراگیر به جامعه می‌رسد و جایگاه پزشکی قانونی و موارد مختلف که برعهده شما قرار دارد بسیار مهم است و مبادا مواردی که افرادی در زیر و بم روزگار هم از حوادث و هم در نوع قضاوت دچار آسیب شوند،گفت: استکبار جهانی برای از بین بردن ما از طرق مختلف از جمله ترور و سقط جنین تلاش می‌کند که باید هوشیار باشیم.

 


کد مطلب: 299300

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299300/فرصت-آخر-فرزندآوری-داریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir