به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۲۹۹۳۰۲

پوچتینو: تلاش می‌کنیم نظر کیلیان‌امباپه را تغییر دهیم

گروه ورزشی: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، تاکید کرد که این باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ کیلیان امباپه انجام خواهد داد.
پوچتینو: تلاش می‌کنیم نظر کیلیان‌امباپه را تغییر دهیم
 وضعیت آینده کیلیان امباپه به یک کلاف پیچیده تبدیل شده است. همانطور که خودش هم اخیرا اعلام کرد، او در تابستان اخیر خواهان جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال به رئال مادرید شده بود اما نهایتاً با مخالفت باشگاه فرانسوی روبرو شد. از طرفی فلورنتینو پرز چندی پیش تایید کرد که در ژانویه پیرامون وضعیت امباپه صحبت خواهد کرد، در حالیکه لئوناردو، مدیر ورزشی پاری‌سن ژرمن، تاکید کرده که به آینده تیم‌شان بدون ستاره فرانسوی فکر نمی‌کنند.
 

  
در همین راستا مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، مصاحبه ای انجام داده و پیرامون وضعیت امباپه به‌روزرسانی کرده است. او گفت: "امباپه خوب است. او پسری آرام، با شخصیت زیاد و یک فرد کاملا اجتماعی است. او در مورد همه چیز شفاف است و فوتبال را دوست دارد. امباپه در 22 سالگی خیلی بالغ شده است."
 
پوچتینو در ادامه گفت: "کیلیان تصمیمی که باید بگیرد را می گیرد و باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام می دهد زیرا ما در 22 سالگی یکی از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار داریم. من با این واقعیت موافقم که شرایط باز است و در آینده هر اتفاقی می تواند بیفتد. موقعیت چند ماه پیش ممکن است در آینده تغییر کند. PSG به عنوان یک باشگاه مطمئناً جاه طلبی و توانایی متقاعد کردن او را دارد و به او چیزهایی پیشنهاد می دهد که به واسطه آن او ماندگار شود و خوشحال باشد. مسائلی وجود دارد که بتواند نظر او را تغییر دهد."
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها