به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۲۹۹۳۰۴

شوک به رئال مادرید؛ یک مصدوم مهم برای ال‌کلاسیکو

گروه ورزشی: ادر میلیتائو، مدافع میانی و برزیلی رئال مادرید احتمالا دیدار برابر بارسلونا را از دست خواهد داد.
شوک به رئال مادرید؛ یک مصدوم مهم برای ال‌کلاسیکو
 تعطیلات بازی های ملی معمولا صدمات بزرگی به تیم های باشگاهی می زند و حالا ویروس فیفا دی گریبان رئال مادرید را گرفته است. ادر میلیتائو، مدافع وسط این تیم که برای حضور در ترکیب سلسائو راهی برزیل شده بود، دچار مصدومیت عضلانی شده و برخی اخبار حاکی از آن است که شاید این بازیکن حدود سه هفته از ترکیب رئال مادرید دور باشد. نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد ادر میلیتائو دچار مصدومیت عضلانی شده و هنگام بازگشت به مادرید زمان دوری قطعی او از میادین مشخص خواهد شد.
 

 
اما به نظر می رسد این مدافع باکیفیت دیدار در لیگ قهرمانان برابر شاختار و مسابقه حساس 10 روز دیگر در نوکمپ مقابل بارسلونا را از دست خواهد داد. این در شرایطی است که ادر میلیتائو از بازیکنان فیکس رئال مادرید در ابتدای فصل بعد و غیبت او شرایط را برای کارلو آنچلوتی دشوار خواهد ساخت.
بدین ترتیب به نظر می رسد زوج ناچو فرناندز و داوید آلابا در مسابقه مقابل بارسلونا در قلب خط دفاعی رئال مادرید قرار خواهند گرفت. در تابستان امسال بود که سرخیو راموس و رافائل واران، زوج سال های اخیر خط دفاعی رئال مادرید هر دو این باشگاه را ترک کردند و از آن مقطع ادر میلیتائو نقش مهمی در برنامه های این تیم پیدا کرد. البته عملکرد خط دفاعی لوس بلانکوس در این فصل خیلی خوب نبوده و مصدومیت ادر میلیتائو شرایط را دشوارتر هم خواهد کرد.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها