کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنری: نمی‌دانم مسیر آرسنال درست است یا نه

22 مهر 1400 ساعت 14:15

گروه ورزشی: تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال هنوز در مورد موفقیت این تیم در فصل جاری لیگ برتر تردید دارد.


آرسنال فصل جدید لیگ برتر را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده و در هر سه دیدار ابتدایی خود مغلوب شد تا در قعر جدول قرار بگیرد. اما شرایط در ادامه تغییر کرد و حالا توپچی ها از چهار بازی قبلی خود در لیگ 10 امتیاز گرفته اند که این روند شامل پیروزی مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن نیز بود. اما تیری آنری، بهترین گلزن تاریخ آرسنال معتقد است تیم میکل آرتتا در برابر رقبایی که میل به مابلکیت توپ دارند به مشکل خواهد خورد.
تیری آنری گفت: "من همچنان نمی دانم آیا همه چیز در باشگاه آرسنال در مسیر درستی پیش می رود یا خیر. من بازی برایتون را تماشا کردم و همچنین دیدم که ما بر نوریچ هم غلبه کرده، در مقابل برنلی برنده شدیم و در خانه نیز تاتنهام را شکست دادیم.
اما ما همیشه تاتنهام را در خانه خود مغلوب می کردیم. وقتی از سد اسپرز گذشتیم بسیار خوشحال شدم، اما من منتظر بودن یک بازی از آرسنال تا در خارج از خانه آنهم مقابل تیمی که به دنبال مالکیت توپ و ارسال پاس های متوالی است را تماشا کنم.
اما در دیدار مقابل برایتون شرایط برای ما دشوار شد. من منتظر بودم تا بازی برایتون را دیده و متجه شوم آیا می توانیم توپ را در دیداری خارج از خانه در اختیار داشته و مالکیت توپ را در مقابل تیم خطرناکی مانند برایتون هم حفظ کنیم. از وقتی آرسنال را ترک کردم و هنگام باخت همیشه گفته می شد که آرسنال پلن بی ندارد و بیش از حد درگیر پاس کاری های متوالی است. اما من چنین چیزی را از آرسنال در بازی مقابل برایتون ندیدم و بیشتر این حریف بود که توپ را حفظ می کرد.


کد مطلب: 299312

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299312/آنری-نمی-دانم-مسیر-آرسنال-درست-یا-نه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir