به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۲۹۹۳۴۰

مسی را از دست دادیم تا بارسا را نجات بدهیم

گروه ورزشی: ادوارد رومرو مدیر اقتصادی بارسلونا منتفی شدن تمدید قرارداد با لیونل مسی و انتقال او به پی اس جی را توجیه کرد.
مسی را از دست دادیم تا بارسا را نجات بدهیم
لئو مسی تابستان امسال به دوران 21 ساله حضورش در بارسا پایان داد و به پی اس جی پیوست. او حالا کنار نیمار و کیلیان امباپه مثلث تهاجمی مخوفی تشکیل داده و مدعی شماره یک فتح لیگ قهرمانان محسوب می شوند.
 

  
همه چیز برای تمدید با لیونل مسی مهیا به نظر می رسید و بعید بود این اتفاق رخ ندهد ولی دقیقا روزی که پدر مسی برای نهایی کردن کار راهی دفتر رئیس بارسلونا شد، همه چیز منتفی گشت.
خوان لاپورتا به پدر مسی اعلام کرد که به دلیل مشکلات اقتصادی امکان تمدید با مسی نیست و فوق ستاره آرژانتینی در عین ناباوری به دوران حضورش در بارسا پایان داد. بسیاری از دوست داران بارسلونا هنوز جدایی مسی را باور ندارند.
 

 
ادوارد رومرو مدیر اقتصادی بارسلونا در مورد عدم تمدید با لیونل مسی به موندودپورتیوو گفت:« وقتی باشگاه را تحویل گرفتیم، به چیزی جز تمدید با مسی فکر نمی کردیم. تمام هدف مان این بود و تلاشی حتی بیش از اندازه نیز برای حفظ لئو داشتیم ولی مشکلات اقتصادی روز به روز بیشتر شد و به نقطه ای رسیدیم که دیگر امکان تمدید نبود و در واقع حفظ مسی دیگر سودی برای باشگاه نداشت.
هرگونه توافق برای تمدید با مسی به ضرر بارسلونا تمام می شد و در واقع ما حاضر نشدیم این ریسک را بپذیریم. در نهایت مسی فدای نجات اقتصادی باشگاه شد. او بهترین بازیکن دنیاست ولی صلاح بارسلونا این بود که برود.»
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها