کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پنجره نقل و انتقالاتی شهر خودرو بسته شد

22 مهر 1400 ساعت 23:15

گروه ورزشی: با نامه رسمی فدراسیون فوتبال مشخص شد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شهر خودرو به دلیل شکایت مربی ایتالیایی سابق این باشگاه بسته شده است.


یک ماه از ابلاغ رأی فیفا درباره شکایت 75 هزار دلاری (بعلاوه 7500 فرانک سوئیس جریمه) استفان کوزین مربی ایتالیایی سابق شهر خودرو از این باشگاه می‌گذرد و به نظر می‌رسید که با پایان مهلت یک ماهه و عدم پرداخت طلب کوزین، پنجره نقل و انتقالاتی شهر خودرویی‌ها بسته شود، اما روز گذشته سیدمهدی سیدصالحی مدیر تیم شهر خودرو این مسئله را رد کرد.
با این‌حال فدراسیون فوتبال امروز طی نامه‌ای رسمی به هیات فوتبال خراسان رضوی و باشگاه شهر خودرو خراسان اعلام کرد که این باشگاه براساس دستور فیفا از 12 اکتبر (20 مهرماه) اجازه فعالیت نقل و انتقالاتی به دلیل عدم پرداخت مطالبات کوزین را ندارد و در صورت پرداخت بدهی این مربی ایتالیایی و ارائه مستندات، بایستی مدیران شهر خودرو با ارائه مستندات درخواست خود برای بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی را ثبت کنند.
 

 
 
این اتفاق در حالی رخ داده که تیم فوتبال شهر خودرو رکورددار در نقل و انتقالات تابستانی بوده و بیشترین بازیکن ورودی و خروجی را داشته و از آن مهم‌تر هیچکدام از قراردادهای بازیکنان ورودی به ثبت رسمی نرسیده است؛ این مسئله باعث شده تا در لیست شهر خودرو کمتر از 10 بازیکن اجازه بازی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران مقابل آلومینیوم اراک را داشته باشند.
نامه رسمی فیفا در شرایطی به باشگاه مشهدی ابلاغ شده که فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از 27 مهرماه آغاز خواهد شد و در نخسیتن بازی فصل جدید شهر خودرو باید در مشهد از آلومینیوم اراک پذیرایی کند و معلوم نیست در فاصله 5 روزه تا انجام بازی هفته نخست، آیا مدیران باشگاه شهر خودرو قادر به پرداخت بدهی حدوداً 2 میلیاردی خود به استفان کوزین و هم‌چنین دریافت تاییدیه از وکیل او برای رفع مشکل نقل و انتقالات خواهند بود یا خیر.
در صورت عدم پرداختی به کوزین و باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی، بدون‌شک شهر خودرو در عجیب‌ترین وضعیت ممکن فصل جدید لیگ برتر را آغاز خواهد کرد، چرا که همانطور که گفته شد این تیم بیشترین نقل و انتقال را داشته و این مسئله باعث شده تا کمتر از 10 بازیکن به صورت رسمی در اختیار محمدرضا مهاجری برای شروع لیگ بیست و یکم باشند!


کد مطلب: 299345

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299345/پنجره-نقل-انتقالاتی-شهر-خودرو-بسته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir