به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۲۹۹۳۴۶

زلاتان مفهوم سن و سال را تغییر داده است

گروه ورزشی: جو جوردن، بازیکن سابق میلان، معتقد است که شرایط فیزیکی زلاتان ابراهیموویچ در 40 سالگی باورنکردنی است
زلاتان مفهوم سن و سال را تغییر داده است
 این بازیکن تیم ملی سوئد آماده است تا پس از عمل جراحی زانوی خود بار دیگر به ترکیب اصلی میلان برگردد و احتمالا در بازی هفته آینده این تیم مقابل هلاس ورونا روی نیمکت حضور داشته باشد.
او در اوایل ماه میلادی جاری چهلمین سال تولدش را به همراه سایر هم تیمی‌هایش جشن گرفت و قصد دارد این جشن را با بازگشت به میادین تکمیل کند.
جوردن درباره شرایط این ستاره سوئدی به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« به نظرم او واقعا باورنکردنی است. هیچکس باور نمی‌کند که او 40 سال دارد. انگار ابراهیموویچ مفهوم سن و سال را تغییر داده است. او فیزیک بدنی قابل توجهی دارد اما روحیه و شرایط روانی اوست که نکته کلیدی در این عملکرد به حساب می‌آید.»
 

 
بازیکن سابق میلان در ادامه اضافه کرد:« اگر میلان از زمان حضور او در این تیم تا این حد پیشرفت کرده، به لطف کیفیتی است که زلاتان با خود به این تیم اضافه کرده است. می‌توانید میزان تکامل تیم را در این بازه زمانی ببینید، آنها اعتماد به نفس بیشتری دارند چون کسی مانند او در تیم حضور دارد که در هر جایی با شخصیت فوق العاده‌اش قهرمان شده و چنین چیزی باعث ایجاد تغییر در تیم می‌شود.»
ابراهیموویچ پس از مدت‌ها دوری بار دیگر به تمرینات گروهی میلان برگشته و امروز به همراه سایر بازیکنان تمرین کرده است. او این فصل تنها یک بازی با پیراهن این تیم انجام داده و در بازی برابر لاتزیو به عنوان در زمین حاضر شد و توانست گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها