به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۲۹۹۳۸۲

محبوب‌ترین بازیکنان اسکوچیچ در تیم ملی

محبوب‌ترین بازیکنان اسکوچیچ در تیم ملی
گروه ورزشی: دراگان اسکوچیچ در ۱۱ بازی گذشته در تیم ملی ایران از ۳۱ بازیکن در ترکیب تیمش بهره برده که در این بین ۴ بازیکن در تمام مسابقات به میدان رفتند.
 تیم ملی فوتبال ایران شامگاه سه شنبه در دیداری حساس به مصاف کره جنوبی، رقیب قدرتمند خود در انتخابی جام جهانی رفت و در خانه با تساوی یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد تا روند پیروزی‌های متوالی سرمربی کروات متوقف شود و او به رکورد دل‌بوسکه با تیم ملی اسپانیا دست پیدا نکند.
این ۱۱ بازی از مهر ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ برگزار شده که از این تعداد، سه بازی دوستانه و هشت بازی در قالب مسابقات رسمی و در چارچوب انتخابی جام جهانی برگزار شده است که از این بین باید به دو پیروزی ارزشمند مقابل عراق، گربه‌سیاه سال‌های اخیر اشاره کرد.
آنالیز و بررسی ترکیب تیم ملی در ۱۱ بازی گذشته با اسکوچیچ که از یک سال گذشته تاکنون برگزار شده است، نشان می‌دهد اسکوچیچ از ۳۱ بازیکن مختلف در جریان دیدارهای تیم ملی بهره برده است.از این تعداد، فقط ۲۲ بازیکن توانستند نظر اسکوچیچ را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی جلب کنند و ۹ بازیکن از جمله کریم‌انصاری‌فرد، کاپیتان دوم تیم ملی هرگز در ترکیب اصلی ایران به میدان نرفته‌اند. اما جالب اینکه کریم‌ و مهدی قایدی محبوب‌ترین بازیکنان تعویضی اسکوچیچ هستند و تقریبا در اکثر بازی‌ها به میدان رفته‌اند.
اما نگاهی به ترکیب اصلی تیم ملی نشان می‌دهد برای برخی از بازیکنان هیچ جایگزینی در ذهن اسکوچیچ وجود ندارد. شجاع‌ خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی ۱۱ بار به میدان رفتند. به این نفرات باید مهدی طارمی با ۱۰ بازی و همچنین وحید امیری، علی‌قلی‌زاده، صادق محرمی با ۹ بازی و همینطور علیرضا بیرانوند و سردار آزمون با ۸ بازی را افزود.
در واقع ترکیب اصلی تیم ملی ایران در تمام بازی‌های گذشته در صورت نبود مصدوم یا محروم از پیش تعیین شده است و همیشه تغییرات مربوط به پست دفاع چپ، هافبک میانی و وینگر راست است که اسکوچیچ به مرور این نفرات را به علت نبود بازیکن قابل اتکا تغییر داده است.


 
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها