به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۲۹۹۴۱۰

رکورد شکنی دوباره مردم در سفرهای جاده‌ای

رکورد شکنی دوباره مردم در سفرهای جاده‌ای
گروه جامعه: در روزهای گذشته شاهد افزایش چشمگیر تردد وسایل نقلیه مختلف در جاده‌های کشور و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی بودیم که مشخص نیست آیا محدودیت‌های سفر با توجه به تغییر رنگ‌بندی شهرها تغییر کرده است یا خیر؟
در روزهای گذشته هم مانند هفته قبل شاهد افزایش چشمگیر ترددهای جاده ای بین استانی سفرهای مردم بوده رکورد تازه‌ای در این زمینه به ثبت رسیده است. به گونه ای که طی دو روز گذشته بیش از ۴ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی کشور تردد کرده‌اند.
طبق جدیدترین آمارهای منتشر شده مرکز مدیریت راه‌های کشور بیش از ۲ میلیون و ۱۲ هزار وسیله نقلیه در بیست و یکم مهر ماه و بیش از ۲ میلیون و ۲۳ هزار وسیله نقلیه در روز گذشته یعنی بیست و دوم مهرماه در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند و این نشان دهنده رکوردشکنی جدیدی در سفرهای استانی مردم بوده است.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۷۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نیز تردد بین استانی در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل (۲۱ مهر ماه) ۰.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
البته در در هفته ای که گذشت رنگ بندی شهرها و استان های مختلف نشان می‌دهد که به غیر از چند شهر غربی کشور، مابقی نقشه ایران از نظر وضعیت کرونایی به رنگ زرد یا آبی درآمده و دیگر وضعیت کرونایی کشور قرمز نیست.
البته در این میان باید به هشدارهای مسئولان بهداشتی کشور نیز توجه کرد چراکه آن‌ها بارها بر این نکته تأکید کردند که نباید به این رنگ بندی‌ها توجه کرد و مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع موج جدید کرونا در کشور رعایت کنند.
برچسب ها: سفرهای جاده‌ای
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها