کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ژاردیم: الهلال و پرسپولیس، بهترین‌های آسیا هستند

23 مهر 1400 ساعت 20:54

گروه ورزشی: سرمربی الهلال می‌گوید که او تحت تأثیر غیبت بازیکنانش قرار نمی‌گیرد و برای دیدار با پرسپولیس راه حل‌های جایگزین دارد.


تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال فردا در حساس ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. این دیدار در حضور 22 هزار و 500 تماشاگر در استادیوم فیصل بن فهد یا الملز شهر ریاض برگزار می شود. در همین رابطه، نشست خبری سرمربی الهلال پیرامون این بازی برگزار شد.
لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی آبی های ریاض با اشاره به قدرت هر دو تیم گفت: الهلال و پرسپولیس دو تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند، زیرا اغلب به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند. دیدار فردا بین دو تیم پایاپای خواهد بود و امیدوارم که با کسب نتیجه پیروزی، راهی دیدار نیمه نهایی شویم.
او در مورد بازیکنان غایب نیز گفت: بازیکنان مهمی مانند عبدالله عطیف و یاسر الشهرانی در دیدار فردا غایب هستند اما ما به بازیکنان جانشین اعتماد می کنیم که حمد الیامی یکی از این بازیکنان است. او بازیکن برجسته ای است. همه روی توانایی های او حساب باز می کنند. حمد الیامی جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم المپیک عربستان تثبیت کرده است. ما مشتاقانه منتظر حضور او در ترکیب یازده نفره الهلال هستیم.
ژاردیم ادامه داد: الهلال تیمی است با گروهی قوی و همه بازیکنان پتانسیل بالایی دارند و برای این دیدار آماده شده اند. ما راه حل های جایگزینی داریم و تحت تأثیر هیچ کدام از غیبت های بازیکنانمان قرار نمی گیریم.


کد مطلب: 299417

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299417/ژاردیم-الهلال-پرسپولیس-بهترین-های-آسیا-هستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir