به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۹۹۴۳۰

نبرد تمام عیار جانی دپ و امبر هرد

نبرد تمام عیار جانی دپ و امبر هرد
گروه فرهنگی: دادگاه ویرجینیا قرار است در ماه مه سال ۲۰۲۲ برگزار شود بنابراین انتظار می‌رود تا آن زمان هر دو طرف هرچه مدرک سراغ دارند جمع‌آوری کنند و یک نبرد حقوقی تمام عیار را آغاز کنند.اگرچه جانی دپ در پرونده شکایت از نشریه بریتانیایی "سان" که او را "ضارب همسر" سابقش "امبر هرد" خوانده بود شکست خود، اما از چند ماه گذشته تاکنون در مسیر پیروزی قرار گرفته و هنوز بازنده نبرد حقوقی با هرد نشده است.

میدان بعدی نزاع این دو فرفکس کانتی ویرجینیا و اواسط سال ۲۰۲۲ خواهد بود، جایی که دپ از هرد به دلیل انتشار مقاله‌ای در واشینگتن پست یک شکایت ۵۰ میلیون دلاری ثبت کرده و مدعی است که بازیگر "آکوامن" (Aquaman) با مطرح کردن اتهام خشونت خانگی به شهرت دپ لطمه وارد کرد و سبب شده از چندگانه "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) کنار گذاشته شود.

هرد که علی‌رغم تلاش هواداران دپ سرانجام نقش خود در "آکوامن و قلمرو گمشده" (Aquaman and the Lost Kingdom) به کارگردانی "جیمز گان" را از دست نداد، در اقدامی متقابل یک شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری ثبت کرده و می‌گوید دپ در شبکه‌های اجتماعی کوشیده او را از دنباله "آکوامن" اخراج کند.

وکلای هرد در چند ماه گذشته در تلاش بوده‌اند برگزاری دادگاه ۵۰ میلیون دلاری ویرجینیا را لغو کنند و می‌گویند حقایق پیش‌تر در دادگاه بریتانیا به اثبات رسیده است. اما قاضی "پنی ازکاریت" مخالفت کرده و معتقد است پرونده دپ و نشریه "سان" با پرونده شکایت ۵۰ میلیون دلاری او بسیار تفاوت دارد.

به گزارش 30نما، دادگاه ویرجینیا قرار است در ماه مه سال ۲۰۲۲ برگزار شود بنابراین انتظار می‌رود تا آن زمان هر دو طرف هرچه مدرک سراغ دارند جمع‌آوری کنند و یک نبرد حقوقی تمام عیار را آغاز کنند. در صورت پیروزی دپ، ممکن است حرفه بازیگری او احیا شود اما در صورت پیروزی مجدد هرد، فیلمسازان هالیوود از ستاره "ادوارد دست‌قیچی" رویگردان خواهند شد و ترجیح می‌دهند با او همکاری نکنند.

قاضی ازکاریت در ماه آگست گذشته گفته بود: "دادگاه ادعای متهم [هرد] را در مورد اینکه مدعی [دپ] فرصت کافی و منصفانه برای انجام اقدامات قانونی در بریتانیا را داشته نمی‌پذیرد. متهم نقشی در دادگاه بریتانیا نداشته و به عنوان یک متهم با او برخورد نشده است."

قاضی اضافه می‌کند: "با توجه به اینکه هرد متهم پرونده [بریتانیا] نبوده، قوانین افشاء در مورد طرفین نام‌برده اعمال نخواهد شد. در واقع، متهم نمی‌توانسته متهم نامیده شود چرا که ادعای افتراآمیز بودن اظهارات او [در مقاله "واشینگتن پست"] پس از اقامه دعوی در بریتانیا صورت گرفته است."

"امبر هرد" چند هفته قبل برای دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری "جانی دپ"، پلیس لس‌آنجلس را به احضار کرد. این اقدام ۲۰ سپتامبر از سوی یکی از کارمندان دادگاه فرفکس کانتی به تأیید رسیده و فاش شده است که هرد و نمایندگان حقوقی‌اش برای رسیدگی به پرونده شکایت ستاره "دزدان دریایی کارائیب" به اتهام افترازنی در مقاله‌ای که در "واشینگتن پست" منتشر شد، اسنادی را می‌خواهند که در اختیار پلیس لس‌آنجلس بوده و به درگیری خانگی این زوج در سال ۲۰۱۶ مرتبط است.
برچسب ها: جانی دپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها