به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۹۹۴۳۱

سناریوی دروغین اسیدپاشی برای انتقام از شوهر

سناریوی دروغین اسیدپاشی برای انتقام از شوهر
گروه حوادث: تیزهوشی بازپرس جنایی تهران دست زنی جوان که به دروغ شوهرش را متهم به اسیدپاشی کرده بود، رو کرد.چند وقت قبل زنی جوان به دادسرای جنایی تهران رفت. او گفت که شوهرش به روی او اسید پاشیده است. وی با ارائه برگه پزشکی که نشان می‌داد بدن و دست و پایش دچار سوختگی با اسید شده است به بازپرس ساسان غلامی، گفت: با شوهرم از طریق یکی از آشنایانم آشنا شدم و به عقد وی درآمدم.

اما بعد از عقد متوجه رفتارهای عجیب او شدم. او مردی خشن و بداخلاق بود. هر وقت دعوایمان می‌شد، مرا به باد کتک می‌گرفت. با این حال از ترس آبروریزی به کسی حرفی نزدم. مدتی گذشت تا اینکه به مراسم عروسی‌مان نزدیک شدیم.

قرار شد به‌خاطر کرونا فقط چند نفر از بستگان نزدیکمان را دعوت کنیم و حتی کارت‌های عروسی را هم پخش کردیم اما شوهرم چند روز قبل جا زد و گفت که به همه بستگانش اعلام کرده که مراسم عروسی‌مان به هم خورده است. بر سر این مسئله با یکدیگر درگیر شدیم و من تصمیم به جدایی از او گرفتم.

اما او مرا تهدید به قتل و اسیدپاشی کرد. وی ادامه داد: روز حادثه وقتی از خانه خارج شدم که به محل کارم بروم، ناگهان شوهرم که به کمین من نشسته بود به سمتم هجوم آورد. یک ظرف اسید به روی من پاشید و فرار کرد. فریاد کشیدم و از مردم کمک خواستم که رهگذران به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان رساندند. من از ناحیه دست، شکم و پا دچار سوختگی شدم و تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

ادعای بی‌گناهی
با این شکایت، متهم به دادسرا احضار شد و وقتی پیش روی بازپرس شعبه سوم قرار گرفت منکر اسیدپاشی شد و گفت: همسرم به دروغ مرا متهم به اسید پاشی کرده است. پس از عقد متوجه شدم که او مشکل روحی و روانی دارد. حتی دو روز قبل از عروسی ناگهان غیبش زد. ما کارت‌های عروسی را در میان تمام بستگانمان پخش کرده بودیم، اما همسرم پس از یک بگومگوی ساده با من، ناگهان غیبش زد و باعث شد که مراسم عروسی را به هم بزنم. بعد از این اتفاق تصمیم گرفتم از او جدا شوم تا اینکه فهمیدم از من به اتهام اسیدپاشی شکایت کرده است.

شاکی، متهم شد
با اظهارات این مرد، بازپرس جنایی تهران به بررسی مدارکی که شاکی ارائه کرده بود، پرداخت تا اینکه متوجه شد برگه‌ای که از پزشکی قانونی در پرونده وجود دارد

جعلی است.
او در ادامه دستور استعلام از پزشکی قانونی را صادر کرد و جعلی بودن گواهی پزشکی محرز شد. از سوی دیگر با انجام بررسی‌ها مشخص شد که هیچ‌گونه آثار سوختگی روی دست و بدن زن جوان وجود ندارد و او دروغ گفته است. در این شرایط دستور بازداشت زن جوان صادر شد و او وقتی متوجه شواهد و مدارک علیه خود شد به جعل گواهی پزشکی قانونی و شکایت دروغین اقرار کرد.

وی گفت: وقتی متوجه شدم شوهرم قصد جدایی از مرا دارد نقشه کشیدم تا با شکایت علیه شوهرم او را به زندان بیندازم تا از او انتقام سختی بگیرم. برای اجرای این نقشه به یک جاعل پول دادم که گواهی جعلی پزشکی قانونی تهیه کند اما در نهایت لو رفتم.زن جوان با دستور قاضی بازداشت شده و تحقیقات برای دستگیری جاعل گواهی پزشکی قانونی ادامه دارد.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: اسیدپاشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها