کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیروز کریمی سلیقه کمالوند را دوست ندارد!

24 مهر 1400 ساعت 12:03


گروه ورزشی: بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده تراکتور، نظر سرمربی جدید این تیم را جلب نکردند.به گزارش ایسنا، تراکتور پس از پایان لیگ بیستم، به امید تکرار خاطرات خوب گذشته هدایت تیمش را به فراز کمالوند سپرد. با این حال همکاری مجدد کمالوند و تراکتور بدون انجام یک بازی پایان یافت تا مشخص نشود این مربی می‌توانست مطابق وعده‌اش، سرخ‌پوشان تبریزی را به سهمیه آسیایی در فصل نخست و قهرمانی لیگ برتر در فصل دوم حضورش برساند یا نه.
 

یکی از مشکلاتی که فراز کمالوند در زمان حضورش در تراکتور با آن باید دست و پنجه نرم می‌کرد، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بود. از سوی دیگر بازیکنان فیکس این تیم یکی پس از دیگری از تراکتور جدا شدند تا پرشورها تیمشان را شرحه شرحه ببینند. با این وجود تراکتور در زمان حضور کمالوند سه بازیکن جذب کرد تا پس از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش، قرارداد آن‌ها را رسمی کند. این بازیکنان علیرضا نقی‌زاده، عبدالله ناصری و علی عبدالله‌زاده بودند.

با آمدن فیروز کریمی به تراکتور، اوضاع برای این تیم تا حدودی تغییر کرد و پرشورها حداقل دیگر شاهد حاشیه‌هایی مانند ماجرای اکبر ایمانی نبودند. اتفاق دیگری که رخ داد، جدایی بازیکنانی بود که فراز کمالوند به تراکتور آورده بود. از این سه بازیکن، علیرضا نقی‌زاده به آلومینیوم و علی عبدالله‌زاده به نفت مسجد سلیمان (تیم تحت هدایت فراز کمالوند) پیوستند و تنها عبدالله ناصری فعلا در تراکتور ماندگار شده است. به نظر می‌رسد به جز ناصری، عبدالله‌زاده و نقی‌زاده در تفکرات فیروز کریمی جایی نداشتند و ناچار به جدایی از تراکتور شده‌اند.


کد مطلب: 299500

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299500/فیروز-کریمی-سلیقه-کمالوند-دوست-ندارد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir