به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۹۹۵۰۴

دانشگاهی که ۶۷ هزار عضو خود را واکسینه کرد

دانشگاهی که ۶۷ هزار عضو خود را واکسینه کرد
گروه علمی: دانشگاه ایالتی میشیگان اعلام کرد که جمعیت حداکثری افراد این دانشگاه در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام مقامات دانشگاه ایالتی میشیگان تاکنون نزدیک به ۹۰ درصد از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در برابر کووید-۱۹ واکسینه شده‌اند.
 
این دانشگاه در ماه ژوئیه اعلام کرد که انتظار می‌رود تمامی دانشگاهیان این دانشگاه تا پایان ماه اوت در برابر کرونا واکسینه شوند. تا امروز، تقریبا ۶۷ هزار نفر از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

دانشگاه ایالتی میشیگان ۴ هزار و ۳۳۹ درخواست معافیت از واکسن دریافت کرد که از میان آنها ۳ هزار و ۱۳۸ نفر مورد تایید قرار گرفته است و بنا به اعلام این دانشگاه، این معافیت ها شامل معافیت‌های پزشکی و دینی بوده‌اند.
"دن اولسن" سخنگوی دانشگاه ایالتی میشیگان اظهار کرد: دیدن اینکه بسیاری از افراد جامعه دانشگاهی ما در برابر کووید-۱۹ واکسینه شده‌اند، دلگرم کننده است.

دانشگاه "میشیگان" از ماه سپتامبر به صورت حضوری بازگشایی شد. در این راستا اقدامات متعددی برای محافظت دانشجویان در برابر کرونا در اولین روز آغاز سال تحصیلی جدید به کار گرفته شد که سبب شده دانشجویان، محوطه دانشگاه را عادی و نرمال توصیف کنند.

یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: در سال گذشته دانشگاه سوت و کور بود اما امسال شرایط تا حد زیادی طبیعی به نظر می‌رسد. اما همچنان یادآوری‌های متعددی در محوطه دانشگاه در رابطه با خطرات شیوع کرونا وجود دارد.بنابراین اعلام شده همه افراد دانشگاه میشیگان باید در محوطه دانشگاه‌ها و ساختمان ها از ماسک استفاده کنند و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.دانشجویان این دانشگاه معتقدند که درست است استفاده مداوم از ماسک آزاردهنده است، اما هیچ چیز نباید مانع بازگشت آنها به دانشگاه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها