به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۲۹۹۵۶۰

آرمان هم نمی‌داند جسد غزاله کجا است

آرمان هم نمی‌داند جسد غزاله کجا است
گروه حوادث: رئیس مرکز توسعه حل اختلاف درباره پرونده قتل غزاله و حکم قصاص آرمان عبدالعالی گفت: پرونده دو نوبت در دیوان عالی کشور بررسی شد و مردم از اتقان حکم تردید نکنند بر این اساس حکم قتل درست است.

 
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف با اشاره به پرونده آرمان عبدالعالی گفت: تلاش ما این است که در پرونده آرمان عبدالعالی رضایت اولیای دم را کسب کنیم مردم درباره این‌که این فرد مجرم است یا خیر نباید قضاوت کنند زیرا این کار قضات است پرونده دو نوبت در دیوان عالی کشور بررسی شد و مردم از اتقان حکم تردید نکنند بر این اساس حکم قتل درست است، اما فرد قصد قبلی نداشته است.
 
وی ادامه داد: این جوان جزء اشرار نیست گاهی فرد در یک لحظه خطایی می‌کند البته در این خطاها عمد بوده، اما قصد قبلی نبوده، خانواده مقتول و محکوم خانواده‌های محترمی هستند آرمان عبدالعالی زمانی که دستگیر شد دبیرستان بود و در زندان تا فوق لیسانس پیشرفت کرد؛ کار دستگاه قضا تمام شده و بر اساس نظر خانواده مقتول حکم اجرا خواهد و همه چیز بستگی به خانواده مقتول غزاله خانم دارد پدر مقتول انسان شریفی است وی داغ بزرگی دیده به خصوص که جنازه‌ای در کار نیست و نمی‌توان به جنازه دسترسی داشت خود آرمان هم نمی‌داند جسد کجا است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف تصریح کرد: امیدواریم خانواده مقتول رضایت دهند، جای خالی غزاله به راحتی پر نمی‌شود اما با قصاص هم این داغ تسکین پیدا نمی‌کند این خانواده با هم آشنا بودند و این دو قصد ازدواج داشتند در این گونه موارد معمولا خانواده مقتول پس از قصاص احساس ناراحتی خواهند داشت.صادقی گفت: ماده ۴۷۷ در خصوص این پرونده اعمال شده و مجدداً بررسی شده است. از لحاظ اتقان حکم تردیدی وجود ندارد و بر اساس شواهد موجود حکم قتل ظاهراً درست است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها