به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۲۹۹۵۸۰
مائوریسیو ساری:

من دیگر برای این نوع فوتبال پیر شده‌ام

گروه ورزشی: مائوریسیو ساری، سرمربی باتجربه لاتزیو به برنامه ریزی مسابقات فوتبال در ایتالیا اعتراض دارد.
من دیگر برای این نوع فوتبال پیر شده‌ام
 در ماه های اخیر بسیاری از سرمربیان در اروپا تقویم مسابقات فوتبال را فشرده و غیرعادلانه توصیف کرده اند و مائوریسیو ساری نیز امروز چنین واکنشی داشته است. در نشست خبری قبل از بازی مقابل اینتر، سازی به این موضوع پرداخته و البته حریف فردا شب تیمش را از مدعیان فتح اسکودتو در این فصل توصیف کرد.
مائوریسیو ساری گفت: "ما به مدت دو هفته در شرایط چندان خولب تمرین نکردیم و در حال حاضر ارزیابی شرایط دشوار است. اما این وضعیت فعلی فوتبال است و شاید چنین ورزشی دیگر متعلق به امثال من نباشد. هر ماه هفت بازی در 19 روز انجام می دهیم و سپس 11 روز بدون بازیکنان خود تمرین می کنیم.
 

 
در عمل بازیکنان بیشتر در اردوی تیم ملی تمرین می کنند تا در تیم باشگاهی خود. ما به فوتبال به عنوان یک ورزش نگاه نمی کنیم، بلکه این ورزشیتبدیل به نمایشی است که در آن شما تنها سعی می کنید از هر منبعی کسب پول و درآمد کنید. شاید من برای این چیزها دیگر پیر شده باشم، اما من عاشق نوع دیگری از فوتبال هستم. من فقط در چند روز گذشته بازی تیم های ملی را دیده ام، بنابراین می گویم که بیشتر از مدیران تیم انتظار واکنش دارم تا از بازیکنان.
سیمونه اینزاگی در لاتزیو بسیار خوب عمل کرد و اکنون در اینتر نیز همین روند را تکرار می کند. به نظر من اینتر یکی از نامزدهای قهرمان این فصل لیگ ایتالیا است. گرچه این تیم در مقایسه با سال گذشته چند بازیکن اصلی خود را از دست داده است، اما بازیکنان بزرگی را نیز جایگزین کرده است."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها