به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۹۹۶۲۱

نحوه‌ مشاهده پیام‌ واتساپ بدون باز کردن آن‌

نحوه‌ مشاهده پیام‌ واتساپ بدون باز کردن آن‌
گروه فناوری: روش‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها کاربران می‌توانند پیام‌های واتساپ را بدون باز کردن بخوانند.واتساپ یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیامرسانی در دنیا است. این پیامرسان بیش از دو میلیارد کاربر دارد که روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام را به اشتراک می‌گذارند. اگر شما هم هر روز از این پیامرسان استفاده می‌کنید، اما بعضی مواقع به هر دلیلی نمی‌خواهید پیامی را باز کنید این گزارش کوتاه را بخوانید تا روش خواندن پیام‌های واتساپ بدون باز کردن را یاد بگیرید.
 
خاموش کردن تیک آبی واتساپ
خاموش کردن تیک آبی که به معنای خواندن پیام از طرف مخاطب است، مانع از این می‌شود که سایر کاربران واتساپ متوجه شوند پیامی را خوانده اید یا خیر. البته برعکس آن، شما هم متوجه نخواهید شد که مخاطب‌های تان پیام شما را خوانده اند یا خیر. اگر می‌خواهید تیک آبی تحویل پیام در واتساپ را خاموش کنید مراحل زیر را دنبال کنید.
مرحله ۱: واتساپ را باز کرده و به منوی تنظیمات بروید.
مرحله ۲: به گزینه Account بروید و سپس به Privacy بروید.
مرحله ۳: دکمه Read Receipts را خاموش کنید.
مرحله ۴: روی دکمه Last Seen در بالا ضربه بزنید.
مرحله ۵: گزینه "Nobody" را انتخاب کنید.
به این ترتیب هیچ کس نمی‌داند آخرین باری که در واتساپ فعال بوده اید چه زمانی بوده و پیام را خوانده اید یا خیر.
اگر از مدل جدیدتر آیفون استفاده می‌کنید، ترفند دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن برای خواندن پیام‌ها در واتساپ بدون اینکه تیک آبی نشان داده شود استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که واتساپ را باز کنید و روی گپ مورد نظر نگه دارید. با انجام این کار واتساپ یک منو به شما نشان می‌دهد که از این طریق می‌توانید چت را بایگانی کنید، آن را بی صدا یا را حذف کنید.
برچسب ها: واتس اپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها