به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۲۹۹۶۹۳

سفر ۲۵۰ هزار اسرائیلی به امارات از زمان صلح

سفر ۲۵۰ هزار اسرائیلی به امارات از زمان صلح
گروه بین الملل: وزرای گردشگری امارات و اسرائیل در دیداری که در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی با یکدیگر داشتند، توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه گردشگری را بررسی کردند.
 احمد بن عبدالله حمید بالهول الفلاسی، وزیر مشاور امارات برای کارآفرینی و پروژه‌های کوچک و متوسط و رئیس شورای گردشگری این کشور با یوئیل رازفوزوف، وزیر گردشگری اسرائیل  در حاشیه افتتاح غرفه اسرائیل در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی با یکدیگر دیدار کرده و درباره اقدامات عملی و مشترک جهت حمایت از تبادل توریستی توافق کردند.
آن دو در این دیدار موضوع افزایش خطوط هوایی مستقیم میان تل‌آویو و ابوظبی را با هدف حمایت از رشد اقتصادی دو طرف در تمامی زمینه‌ها با تمرکز بر بخش گردشگری بررسی کردند.
همچنین آنها فرصت‌های همکاری اقتصادی در دو سطح دولتی و خصوصی، ایجاد فرصت‌هایی جدید و متنوع برای تجار دو طرف در بخش‌های دارای اولویت، تقویت امکانات موجود برای حمایت از معاملات تجاری غیرنفتی و تنوع‌بخشی به سرمایه‌گذاری‌های متقابل برای مرحله پس از کرونا را مورد بحث و بررسی قرار دادند.الفلاسی در این دیدار اظهار کرد: روابط امارات و اسرائیل رو به توسعه هستند و ما به دنبال تقویت رشد و توسعه آنها در دوره آتی در زمینه‌های مهم و مشترک هستیم.
وزیر مشاور امارات در ادامه گفت: حجم معاملات تجاری غیرنفتی میان ابوظبی و تل‌آویو در طول سال اول توافقنامه عادی سازی به حدود ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است و اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی فرصتی طلایی برای جامعه تجاری اسرائیل جهت استفاده از افق‌های همکاری اقتصادی در زمینه‌های مهم مختلف به ویژه حوزه گردشگری و توسعه پروژه‌های خاص است.
وزیر گردشگری اسرائیل نیز گفت: با وجود محدودیت‌ها و تعلیق‌های ناشی از شیوع کرونا، معاملات تجاری با امارات افزایش چشمگیری داشته و در طول این مدت حدود ۲۵۰ هزار گردشگر اسرائیلی به امارات سفر کردند.او در ادامه بر تمایل تل‌آویو برای توسعه همکاری‌هایش با امارات و تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مهم و مشترک به ویژه گردشگری تاکید کرد.


 
برچسب ها: اسرائیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها