به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۲۹۹۷۰۹

خیری: این فصل توقع از مجیدی بالاست

خیری: این فصل توقع از مجیدی بالاست
گروه ورزشی:پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نه تنها آجورلو بلکه هر فرد دیگری هم مدیرعامل می‌شد به خاطر اینکه مقابل هواداران قرار نگیرد قرارداد مجیدی را تمدید می‌کرد.شاهین خیری درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: قبل از اینکه مدیرعامل استقلال تعیین شود نام چند نفر مطرح بود. شاید تنها حُسن آجورلو نسبت به بقیه آن‌ها سابقه مدیریت فوتبالش بود. بقیه نفرات مطرح شده اصلاً سابقه حضور در فوتبال را نداشتند. آجورلو در پاس، تراکتور و استیل آذین مدیرعامل بوده است، اما آیا واقعاً کارنامه وی بررسی شد که به مدیریت استقلال رسید یا اینکه بر حسب روابط و نزدیکی‌اش با دولت فعلی انتخاب شد یا مدیران قبلی که در استقلال مطرح شدند و به جای بهتری رسیدند.
 
*توقع از مجیدی بالاست
وی افزود: نه تنها آجورلو بلکه هر فرد دیگری هم مدیرعامل می‌شد به خاطر اینکه مقابل هواداران قرار نگیرد قرارداد فرهاد مجیدی را تمدید می‌کرد. به هر حال امیدوارم آجورلو در استقلال موفق شود و هواداران انتظار قهرمانی دارند. چون امسال مجیدی تیم را خودش بسته است، توقعات از وی خیلی بالا خواهد بود.

*استقلال به استعدادیاب ماهر نیاز دارد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در فصل نقل و انتقالات چند مهره جوان خوب مانند امیرحسین حسین‌زاده جذب استقلال شدند. این کار خوبی است و باید قرارداد خوبی با آن‌ها بسته شود تا این سرمایه‌های تیم حفظ شوند. ضمن اینکه باید برای این بازیکنان جوان پشتوانه‌سازی هم بشود که ناخواسته تیم متکی به فرد نباشد. در کنار این موضوع مجیدی به خاطر مشکلات و مسائل زیاد پیرامون تیم، وقت زیادی ندارد؛ بنابراین باید چند استعدادیاب ماهر استخدام کند تا لیگ یک و رده‌های پایه را زیر نظر بگیرند.

*خلا بازیساز در استقلال
خیری درباره نیاز استقلال به بازیکنان خلاق گفت: استقلال هروقت بازیساز مناسب داشته است، به موفقیت رسیده است؛ هنوز تیم به یک بازیساز نیاز دارد. کسانی که سبک بازی آن‌ها شبیه مجتبی جباری، جباروف باشد و بتوانند حداقل چند سال برای تیم به میدان بروند.

*کروات‌ها عامل انتقال بازیکنان عمانی به ایران هستند
وی پیرامون گمانه‌زنی‌ها در خصوص جذب بازیکنان عمانی به استقلال تصریح کرد: متاسفانه حتی وقتی کراوات‌ها از فوتبال ایران خارج می‌شوند روابط خودشان را با دلال‌ها و ایجنت‌ها حفظ می‌کنند؛ در حال حاضر هم برانکو سرمربی عمان است. به همین دلیل توسط دوستان و واسطه‌هایی که دارد، تلاش می‌کنند بازیکنان تیم ملی عمان را به لیگ ایران تزریق کنند.خیری ادامه داد: اگر تیم ملی عمان خوب است جایگاه آنها در اینجای جدول نبود و در فوتبال آسیا خودشان را نشان می‌دادند. حداقل ما باید خبری از درخشش بازیکنان عمانی می‌شنیدیم. در فوتبال کشور‌های عربی غرب آسیا شاید تک ستاره‌هایی باشند، اما اینکه بگوییم کل تیم خوب است، اینطور نیست. استقلال از لیگ یک بازیکن جذب کند خیلی بهتر است که از عمان بازیکن جذب کند و به دلار هزینه بدهد.

*نکونام پیشنهاد استقلال را قبول می‌کند
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در صورت کسب نتایج ضعیف و برکناری مجیدی، جواد نکونام پیشنهاد هدایت استقلال را قبول خواهد کرد یا نه، خاطرنشان کرد: کار کردن در استقلال و پرسپولیس برای بزرگان فوتبال افتخار است. چرا نکونام هدایت استقلال را قبول نکند؟ او و آجورلو قبلاً در پاس با یکدیگر سابقه همکاری دارند. باید دید نتایج تیم مجیدی چطور پیش می‌رود.
مرجع : میزان
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها