به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۲۹۹۸۰۸

مخالفت تایلندی‌ها با بازگشایی مرز کشورشان

مخالفت تایلندی‌ها با بازگشایی مرز کشورشان
گروه بین الملل: براساس تازه ترین نظرسنجی صورت گرفته در تایلند، بیشتر شهروندان این کشور مخالف بازگشایی مرزهایشان برای ورود گردشگران هستند.
آخرین نظرسنجی در تایلند نشان می‌دهد بیشتر مردم از بازگشایی مرزهای کشورشان به روی گردشگران ناراضی و نگرانند که گردشگران با خود سویه های جدید ویروس کرونا را وارد کنند؛ در حالی که هنوز افراد کافی در تایلند واکسینه نشده اند.
علاوه بر این، پاسخ دهندگان به این نظرسنجی معتقدند تایلند باید مرزهایش را تنها هنگامی که بیش از ۷۰ درصد جامعه به طور کامل واکسینه شدند به روی گردشگران خارجی باز کند.
در حال حاضر در « بانکوک » پایتخت این کشور بیش از ۶۵ درصد جمعیت به طور کامل واکسینه شده اند اما تنها حدود ۳۵ درصد کل جمعیت تایلند به طور کامل واکسینه شدند.
نظرسنجی همچنین نشان می دهد بیشتر مالکان کسب و کارها و کارمندان خواستار بازگشایی مرزها به روی گردشگران می باشند. همزمان بازگشایی مرزها از اول نوامبر به صنعت گردشگری تایلند و بهبود وضعیت اقتصادی بعد از دوران همه گیری کرونا و رشد اقتصادی این کشور بسیار کمک خواهد کرد.
 میزان ورود گردشگران به تایلند تا ۶۴ درصد افزایش می‌یابد به ویژه که بازگشایی مرزها در اول نوامبر برابر با  بهترین فصل برای سفر به تایلند است. این مرکز تخمین می‌زند تا پایان سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۸۰ هزار گردشگر خارجی و ۳۰ هزار نفر بیشتر از ارقام پیش بینی شده به تایلند سفر خواهند کرد و دستکم درآمدی ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون باتی معادل با ۵۴۵ میلیون دلار از گردشگری بدست می‌آید.

 
برچسب ها: تایلند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها