کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام امباپه برای پاری‌سن‌ژرمن: ممنونم پی‌اس‌جی

25 مهر 1400 ساعت 17:10

گروه ورزشی: کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن دیدار برابر آنژه از این باشگاه فرانسوی سپاسگزاری کرد.


در حالی که کمتر از یک سال تا پایان قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده، تمامی رفتارهای این بازیکن با دقت از سوی رسانه‌ها رصد می‌شود.
این مهاجم پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر آنژه، عکسی در کنار ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و در کنارش نوشت:« ممنونم پی اس جی.»
در غیاب نیمار و مسی که به دلیل حضور در دیدارهای ملی دو تیم برزیل و آرژانتین در این بازی غایب بودند، این مهاجم تیم ملی فرانسه نقش اول تیمش را برعهده داشت و با به ثمر رساندن گلی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 87 باعث پیروزی پی ای جس در بازی برابر آنژه شد. مائوریسیو پوچتینو و هواداران این تیم نیز پس از بازی به تمجید از عملکرد امباپه پرداختند.
این سرمربی آرژانتینی در مصاحبه پس از بازی مدعی شد کاری که امباپه در زمین به نمایش می‌گذارد، خودش گویای همه چیز است. هواداران نیز با فریاد زدن نام او پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، مراتب قدردانی خود از ستاره تیم‌شان را به نمایش گذاشتند.



این در حالی است که در ابتدای فصل وقتی صحبت انتقال این بازیکن به رئال مادرید بسیار داغ بودند و پیشنهادهایی نیز از سوی این باشگاه مطرح شده بود، هواداران پاری سن ژرمن در دیدارهای این تیم برای امباپه سوت زده و او را هو می‌کردند.
به نظر می‌رسد که امباپه در پاریس راحت است و پاری سن ژرمن نیز هنوز اطلاعات جدیدی از مذاکراتش با این بازیکن و نمایندگانش برای تمدید قرارداد منتشر نکرده است. این در حالی است که رئال مادرید می‌تواند از ابتدای ماه ژانویه پیش قراردادی را با این بازیکن به امضا برساند.


کد مطلب: 299810

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299810/پیام-امباپه-پاری-سن-ژرمن-ممنونم-پی-اس-جی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir