به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۹۹۸۱۱

اولین حضور آگوئرو در فهرست بارسلونا

گروه ورزشی: رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، فهرست بازیکنانش برای دیدار امشب برابر والنسیا را اعلام کرد و نام سرخیو آگوئرو در این فهرست به چشم می‌خورد.
اولین حضور آگوئرو در فهرست بارسلونا
 آگوئرو تابستان امسال از منچسترسیتی جدا شده و به نوکمپ آمد تا با پیراهن بارسا به میدان برود اما مصدومیت طولانی‌مدت این بازیکن باعث شد که او تا به حال فرصت حضور در میدان برای تیم کومان را به دست نیاورده باشد.
یکی از دلایل اصلی پیوستن این بازیکن آرژانتینی به بارسا، حضور لیونل مسی در این تیم بود. اما مسی به دلیل مشکلات و بحران مالی این باشگاه نتوانست به حضور در نوکمپ ادامه دهد و در میان بهت و ناباوری به پاری سن ژرمن پیوست تا شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسا نیز مطرح شود.
حالا رونالد کومان نام این بازیکن را در فهرست بازیکنانش برای بازی امشب برابر والنسیا قرار داده است. این اولین باری است که نام آگوئرو در فهرست بارسا دیده می‌شود و احتمال دارد که او اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا را نیز انجام دهد. او تا به حال تنها در یک دیدار دوستانه برابر کورنیا به زمین رفته که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد.
 


این مربی هلندی در حال حاضر چهار بازیکن مصدوم شامل عثمان دمبله، برایثویت، پدری و آرائوخو دارد. آرائوخو به تمرینات تیمی برگشته اما کومان می‌خواهد درباره او محتاطانه عمل کند و به همین دلیل نامش را در فهرست بازی امشب قرار نداده است.

لیست کامل بارسلونا برای دیدار امشب به شرح زیر است:
ترشگن، نتو، آرنائو تناس، دست، مینگوئزا، پیکه، اریک گارسیا، لنگله، اومتیتی، یوردی آلبا، بلید، بوسکتس، فرنکی دی یونگ، سرخی روبرتو، کوتینیو، نیکو، گابی، ریکی پوچ، ممفیس دیپای، آگوئرو، آنسو فاتی، لوک دی یونگ و دمیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها