کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زیدان گزینه خود برای توپ طلا را معرفی کرد

25 مهر 1400 ساعت 17:31

گروه ورزشی: زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید کریم بنزما را لایق دریافت توپ طلای سال 2021 می داند.


کریم بنزما در سه سال اخیر و به خصوص بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید از حیث گلزنی عملکرد درخشانی در این تیم داشته و تبدیل به یکی از بهترین گلزنان فوتبال اروپا شده است. کریم بنزما امسال بعد از پنج سال دوری دوباره لباس تیم ملی فرانسه را نیز به تن کرده و نقش مهمی در قهرمانی تیم دیدیه دشان در دومین دوره لیگ ملت های اروپا ایفا کرد.
 

 
برنده جایزه توپ طلای نشریه فرانس فوتبال تا چند هفته دیگر معلوم می شود و علیرغم مطرح شدن نام لیونل مسی به عنوان شانس اول، بازیکنانی چون کریم بنزما، رابرت لواندوفسکی و جورجینیو نیز از بخت مناسبی برای قرار گرفتن در رده اول این نظرسنجی برخوردارند.  حالا زین الدین زیدان که دوران فوق العاده ای با بنزما در رئال مادرید داشت، معتقد است این بازیکن باید جایزه توپ طلا را از آن خود کند. 
زین الدین زیدان گفت: "کریم بنزما در این مقطع در فرم خوبی قرار دارد و اگر من بودم جایزه توپ طلا را به او می دادم، زیرا بنزما حالا لیاقت دریافت این عنوان را دارد. کریم بنزما بازیکن فوق العاده ای است و من واقعا به خودم افتخار می کنم که شانس مربیگری و هدایت این بازیکن را داشتم. او به خوبی می داند که چگونه باید در زمین ظاهر شود. در حال حاضر کریم بنزما از همه شرایط بهتری دارد و من امیدوارم بتواند با دریافت جایزه توپ طلا، پاداش درخشش خود را دریافت کند."


کد مطلب: 299824

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/299824/زیدان-گزینه-خود-توپ-طلا-معرفی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir