به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۹۹۸۳۱

تمدید با جانشین مسی قبل از ال‌کلاسیکو

گروه ورزشی: موندودپورتیوو ادعا کرد که قرارداد آنسو فاتی وارث شماره 10 لیونل مسی در بارسا، قبل از بازی یکشنبه بعد برابر رئال تمدید خواهد شد.
تمدید با جانشین مسی قبل از ال‌کلاسیکو
 از قرارداد آنسو فاتی با بارسا کمتر از یک سال باقیمانده هرچند باشگاه معتقد است که بند یکجانبه تمدید دو ساله او را در اختیار دارد. موردی که ژرژ مندس مدیر برنامه های مشهور فاتی با آن مخالف است و بارسلونا نیز قصد جنگیدن بر سر این موضوع را ندارد.
 

  
اخیرا در لیسبون دو طرف بر سر تمدید قرارداد فاتی مذاکره ای جدی داشتند که به نتیجه ختم نشد. 5 روز پیش مندس وارد بارسلونا شد و رسانه ها عنوان کردند که او برای مذاکره ای جدید با سران بارسا آمده اما در واقع هدف او گفت و گو با خود بازیکن بود و جلسه ای با مسئولان بارسا نداشت.
بر خلاف پدری گونزالس که تمدید او جمعه رسمی شد، در مورد آنسو فاتی همچنان باید منتظر ماند.
 

 
طبق ادعای موندودپورتیوو که تیتر یک شماره امروز این نشریه است، هدف بارسلونا نهایی کردن تمدید قرارداد فاتی 18 ساله قبل از بازی یکشنبه هفته بعد برابر رئال مادرید است.
بارسا قصد دارد روز ال کلاسیکو خبر تمدید را اعلام کند تا هم بازیکن برای بازی بزرگ روحیه مضاعف پیدا کند و هم هدیه ای به هواداران داده باشد. تمدید فاتی به تیم نیز نیرو و انرژی دو چندان برای ال کلاسیکو خواهد داد. دیداری که برای بارسا پیروزی در آن اهمیت فراوانی دارد. بارسا سه بازی از 4 بازی اخیرش برابر رئال را شکست خورده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها