به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۳۰۰۰۵۷

کوتینیو: مشکلاتم در بارسا بسیار آزارم داد

گروه ورزشی: فیلیپه کوتینیو، بازیکن بارسلونا، تایید کرد که دوران سختی که در این تیم سپری کرده زخم عمیقی باقی گذاشته است.
کوتینیو: مشکلاتم در بارسا بسیار آزارم داد
 کوتینیو در پنجره نقل و انتقالات سال 2018 با قراردادی هنگفت از لیورپول جدا شده و به بارسلونا پیوست. بسیاری انتظار داشتند که این ملی‌پوش برزیلی عملکرد درخشانش در آنفیلد را در این تیم نیز ادامه دهد اما شرایط مطابق میل او پیش نرفت.
این انتقال رویایی که کوتینیو نیز هیجان بسیاری برای آن داشت خیلی زود تبدیل به یک کابوس شد اما این بازیکن 29 ساله در حال حاضر در تلاش است تا بار دیگر پس از مصدومیت طولانی زانو که او را مجبور به انجام عمل جراحی کرد، به شرایط ایده‌آل برگردد.
کوتینیو شب گذشته در بازی بارسلونا برابر والنسیا به عنوان جانشین آنسو فاتی به میدان رفت و موفق شد گل سوم تیمش را در جریان پیروزی 1-3 این تیم وارد دروازه حریف کند. این گل اولین گل او پس از 29 نوامبر 2020 بود که یعنی کوتینیو 11 ماه موفق به گلزنی با پیراهن بارسا نشده بود.
 

 
او پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« همه ما می‎دانیم که من چقدر آسیب دیدم اما احساس خوبی دارم. گلزنی پس از مدت‌های طولانی احساس بسیار خوبی دارد. جدای از آن، تیم هم موفق شد در این بازی به پیروزی برسد. من بیشتر از هر زمان دیگر مشتاقم تا همه چیزهایی که از سد آنها عبور کردم را پشت سر بگذارم.»
این بازیکن در ادامه اضافه کرد:« این دوران سخت و دشواری بود. حالا فقط زخمی از آن باقی مانده که من را قدرتمندتر می‌کند. من می‌خواهم موفق شوم و بهترین فیلیپه‌ای باشم که می‌توانم. من واقعا می‌خواستم گلزنی کنم. چند ماه دور از میادین بودم و از عملکردم راضی هستم. این تازه شروع کار است. از بابت این پیروز خوشحالم چون شایسته آن بودیم.»
برچسب ها: فیلیپ کوتینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها