به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۳۰۰۰۶۸

مهتاب کرامتی ۵۱ ساله شد اما همچنان جوان!

مهتاب کرامتی ۵۱ ساله شد اما همچنان جوان!
گروه هنری: مهتاب کرامتی بازیگر و تهیه کننده معروف ایرانی از هنرمندان می‌باشد که اغلب نقش‌های جدی را بازی می‌کند اما برای انتخاب نقش هم بسیار وسواس دارد و تقریبا در هر پروژه ای که حضور داشته از کار های موفق نیز محسوب شده است.
این بازیگر زن از فعالان اینستاگرام است اما عموما حاشیه ای نداردو بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد و به تازگی هم وارد 51 سالگی شده اما اگر از مخاطبان او باشید متوجه جوان‌تر بودن او نسبت به سن و سالش نیز شده‌اید! این بازیگر زن مشهور و محبوب ایرانی درباره دلایل زیبایی و جوان ماندنش می‌گوید و اینکه از عملکرد دختران ایرانی که ظاهر و چهره خود را خیلی تغییر می‌دهند و غرق در آرایش می‌شوند انتقاد کرد. کرامتی می‌گوید که برای بازیگر شدن نیاز به آرایش کردن نیست! البته برخی هم می‌گویند این گفته برای خانم کرامتی که خودش زیبایی طبیعی دارد صدق می‌کند وگرنه خیلی از بازیگران زن اگر آرایش کردن نبود فرصت ایفای نقش نداشتند. این را یکی از بازیگران زن مشهور در یک مصاحبه گفته که آرایش نکردن و جذاب نبودن چهره دلیل اصلی سوختن خیلی از استعدادهای بازیگری در ایران است!

بیوگرافی

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر استان همدان، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می‌باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت می‌کند و تحربه تهیه کنندگی هم دارد. پدرش «یحیی کرامتی» ارتشی و مادرش استاد دانشگاه  و خواهر بزرگش داروساز است.
ازدواج ناموفق
مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند دختر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد. خودش می‌گوید: من سال‌‌ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت‌‌آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.
حفظ جوانی

من هر شب سعی می‌کنم خیلی زود بخوام ، مادرم متخصص تغذیه است برای همین در خانواده‌ای بزرگ شدم که به نوع خورد و خوراک توجه می‌شود. آب خوردن جزو جدایی‌‌ناپذیر زندگی من است و آب را با درجه حرارت اتاق یکنواخت می‌‌کنم، صبحانه را حتما کامل می‌‌خورم زیرا این موضوع می‌ تواند کمک کند که اندامم ثابت بماند.
برچسب ها: مهتاب کرامتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها