به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۳۰۰۱۰۳

چرا بارسا شانسی برای جذب پل پوگبا ندارد؟

گروه ورزشی: آاس مدعی شد باشگاه بارسلونا با وجود علاقه به جذب پل پوگبا توانایی پرداخت حقوق این بازیکن را ندارد.
چرا بارسا شانسی برای جذب پل پوگبا ندارد؟
 پل پوگبا در حال حاضر آخرین فصل حضور خود در منچستر یونایتد را پشت سر می‌گذارد و فعلاً هیچ نشانه‌ای از توافق برای ماندگار شدن او در جمع شیاطین سرخ مشاهده نمی شود. در واقع اگر اوضاع طی ماه های آینده تغییری نکند باید جدایی رایگان این ستاره فرانسوی از یونایتد را قطعی فرض کرد.
از طرف دیگر گفته می شود که در صورت ترک منچستر یونایتد حضور در یکی از دو تیم رئال مادرید یا یوونتوس محتمل ترین گزینه برای پوگبا خواهد بود. در واقع از ماه‌ها پیش شایعات زیادی در مورد علاقه این دو تیم به جذب ستاره فرانسوی وجود داشته و همانطور که گفته شد به نظر می رسد در صورت ترک یونایتد توسط پل پوگبا، او پیراهن یکی از این دو تیم را بر تن خواهد کرد.
 

 
اما گفته می شود بارسا یکی دیگر از تیم هایی محسوب می شود که به جذب پل پوگبا علاقه‌مند است. در همین راستا آاس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه کاتالانی همچنان علاقه زیادی به جذب پوگبا دارد اما به یک دلیل این انتقال برای آنها غیرممکن به نظر می رسد. در واقع بارسا توانایی پرداخت حقوق 17 میلیون یورو در سال ستاره فرانسوی را ندارد و به همین خاطر آن ها به طور کلی از کورس رقابت برای جذب این بازیکن کنار رفته اند. همچنین آاس نیز در این گزارش خود یوونتوس یا رئال مادرید را مقصد بعدی پوگبا معرفی کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها