به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۳۰۰۱۰۵

دی‌بروین گزینه خود برای توپ طلا را اعلام کرد

گروه ورزشی: کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی معتقد است باید رابرت لواندوفسکی جایزه توپ طلا را از آن خود کند.
دی‌بروین گزینه خود برای توپ طلا را اعلام کرد
منچسترسیتی بعد از کسب سه امتیاز از دو دیدار اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، فردا شب در بلزیک و محل تولد کوین دی بروین به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت. دی بروین در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدارحاضر شده و رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخ را لایق دریافت عنوان مرد سال 2021 فوتبال توصیف کرد.
 
کوین دی بروین گفت: "من فکر می کنم کلوب بروژ تیم قدرتمندی است. آنها نمایش خوبی ارائه داده و بازیکنان بااستعداد زیادی در اختیار دارند. بروژ نشان داده می توانند بیش از یک بار قهرمان شوند و آنها می دانند برای برنده شدن باید چگونه بازی کنند. کلوب بروژ این توانایی را در مقابل دیدار مقابل مادرید و پاری سن ژرمن نشان دادند.
 

 
ما در ترکیب منچسترسیتی به این فلسفه عادت کرده ایم که اگر کیفیت بالایی داشته باشید به اینجا می رسید و نمی توان با شانس به اهداف دست یافت. من شخصا اطلاعات زیادی در مورد کلوب بروژ ندارم، اما می دانم این بازیکنان بزرگی دارند که سالهاست برای تیم های ملی کشور خود بازی می کنند.
 
مصدومیت در فینال لیگ قهرمانان مقابل چلسی؟ من تنها برخی از موقعیت های نیمه اول به خاطر می آورم و پس از آن برخورد چیز زیادی در ذهن ندارم. نمی دانم چه زمانی راهی بیمارستان شدم، اما به یاد می آورم که صبح ساعت 10 صبح به هتل بازمی گشتم و هنوز لباس منچسترسیتی را به تن داشتم. پپ گواردیولا نیز چیز زیادی نگفت، اما فکر می کنم او صبح با بازیکنان تیم صحبت کرده بود. گواردیولا مدعی شد از نحوه نقش آفرینی من در تیم در این سال راضی بوده و ما دوباره برای قهرمانی مبارزه خواهیم کرد.
 
انتخاب کوین بروین برای مرد سال جهان در سال 2021؟ اگر من مجبور باشم بهترین بازیکن  را انتخاب کنم، دوره دو ساله اخیر را زیر نظر می گیرم، زیرا سال گذشته این مراسم برگزار نشد. بنابراین من رابرت لواندوفسکی را بابت عملکردی که در دو سال گذشته با گلزنی های هوشمندانه خود ارائه داده، انتخاب می کنم."
 
برچسب ها: توپ طلا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها