به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۰۰۲۰۲

حمایت آمریکایی‌ها از نامزدی دوباره ترامپ

حمایت آمریکایی‌ها از نامزدی دوباره ترامپ
گروه بین الملل: نتایج نظرسنجی جدیدی نشان داد، تقریبا نیمی از رای‌دهندگان آمریکایی از نامزدی مجدد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ حمایت می‌کنند.
براساس نتایج نظرسنجی هیل – هریس‌ایکس که در بازه زمانی ۱۳ و ۱۴ اکتبر انجام شده، ۴۷ درصد از کسانی که به عنوان رای‌دهنده ثبت‌نام کردند، گفتند از ایده ورود دونالد ترامپ به رقابت بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کنند.با این حال درصد مخالفان این نامزدی مجدد دونالد ترامپ در این نظرسنجی بیشتر بود و ۵۳ درصد از پاسخگویان با انجام چنین کاری از سوی او مخالفت کردند.همچنین طبق این نظرسنجی، ۷۷ درصد از پاسخگویان جمهوری‌خواه شرکت کرده در این نظرسنجی از ایده ورود ترامپ به رقابت ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا حمایت کردند، در حالی که ۲۳ درصد از آنها با چنین کاری مخالفت داشتند.از سوی دیگر ۷۷ درصد از دموکرات‌ها و ۵۶ درصد از مستقل‌های شرکت‌کننده در این نظرسنجی نیز با انجام چنین کاری از سوی ترامپ مخالفت کردند.نظرسنجی همین موسسات در بازه زمانی ۱۷-۱۹ سال ۲۰۲۰ نشان داده بود که ۴۷ درصد از تمامی رای‌دهندگان شرکت‌کننده در نظرسنجی از نامزدی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ حمایت می‌کنند که شامل حمایت ۷۵ درصد از جمهوری‌خواهان، ۲۴ درصد از دموکرات‌ها و ۴۷ درصد از مستقل‌ها بود.
در نظرسنجی بازه زمانی ۱۰-۱۴ دسامبر ۲۰۲۰ همین موسسات هم اکثریت رای‌دهندگان معادل ۵۹ درصد گفتند، این "محتمل" است که ترامپ مجددا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نامزد شود.

 
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها