کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین تصمیم مهم فرهاد مجیدی برای استقلال

27 مهر 1400 ساعت 12:36


گروه ورزشی: استقلال با فرهاد مجیدی در آستانه شروع دوران مهمی است. درست است که مجیدی پیش از این تجربه معرفی و قطع همکاری با استقلال در قامت سرمربی را داشته، ولی این برای اولین بار در رفت و برگشت‌های مجیدی به استقلال است که خودش از ابتدا تیم را می‌چیند. بعد از خرید بازیکنان زیادی، که البته هنوز هم ادامه خواهد داشت، حالا نوبت به اولین بازی استقلال جدید رسیده تا فرهاد مجیدی داشته هایش را رو کند. این تیم فردا چهارشنبه باید در اولین بازی اش از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هوادار برود که رضا عنایتی را به عنوان سرمربی بالای سرش می‌بیند.

فرهاد مجیدی، اما به غیر از ماموریت اصلی اش در این بازی که همانا کسب سه امتیاز برای تیمش است باید تصمیم مهمی هم بگیرد؛ تصمیمی که مربوط به انتخاب دروازه بان اصلی استقلال است. این تیم در پست‌های زیادی بازیکن از دست داده و بازیکن جایگزین کرده، ولی هر دو دروازه بان مدعی استقلال در این تیم مانده و علاوه بر آن‌ها دروازه بان جدید دیگری هم به ترکیب اضافه شده است. با وجود خرید جدید، اما به نظر می‌رسد رقابت برای پست دروازه بانی بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری است.

حالا مشخصا فرهاد مجیدی باید تصمیم بگیرد چه کسی درون دروازه قرار بگیرد: سید حسین یا رشید؟ حسینی سابقه بیشتری در مقایسه با رشید مظاهری دارد، ولی فرهاد در شرایطی که رضایتی از کار سیدحسین نداشت، رشید مظاهری را به عنوان دروازه بان اصلی به ترکیب اصلی استقلال برد. اینطور شد که رشید با برچسب دروازه بان شماره یک برای استقلال خریداری شد.

با این حال مشکلاتی که رشید مظاهری در ادامه مسیر از لحاظ فنی و البته مالی داشت باعث شد تا دوباره سیدحسین حسینی دروازه بان اصلی استقلال شود. این اتفاق در حالی رخ داد که شایعه اختلاف نظر رشید مظاهری با مدیریت وقت استقلال هم مطرح و در نهایت منجر به جدایی موقت این دروازه بان از استقلال شد.

اگرچه رشید مظاهری به عنوان دروازه بان شماره یک استقلال خریداری شده، ولی به نظر می‌رسد رفتار غیرحرفه‌ای او مبنی بر فسخ یکطرفه قراردادش با استقلال در آستانه دیدار سرنوشت ساز با الهلال همچنان در چشم است و ناراحتی کادر فنی این تیم را در پی داشته است. با احتساب این مورد و البته توانایی‌های فنی سیدحسین حسینی به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی تصمیمش را گرفته و قرار است با سیدحسین حسینی به عنوان دروازه بان اصلی پا به رقابت‌های لیگ برتر بگذارد.


کد مطلب: 300204

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/300204/اولین-تصمیم-مهم-فرهاد-مجیدی-استقلال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir