به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۳۰۰۲۳
بازي استیون فرای در نقش نخست‌وزیر بریتانیا

آغاز فیلمبرداری فصل جدید سريال ۲۴

گروه هنري: استیون فرای، بازیگر، کمدین، مجری و نویسنده بریتانیایی در فصل جدید مجموعه تلویزیونی ۲۴ نقش نخست وزیر بریتانیا را بازی می‌کند.
استیون فرای نقش نخست وزیر بریتانیا را بازی می‌کند
استیون فرای نقش نخست وزیر بریتانیا را بازی می‌کند
به گزارش بي بي سي، او در توئیتر خود این خبر را تائید کرده و نوشته است که تره‌ور دیویس، نخست وزیر بریتانیا در این مجموعه تلویزیونی "رهبری قدرتمند و کاریزماتیک" است. کیفر سادرلند که با بازی در نقش جک باوئر، مامور اداره مبارزه با تروریسم آمریکا در مجموعه تلویزیونی ۲۴ مشهور است، بار دیگر در فصل جدید این مجموعه نقش آفرینی می‌کند.

در فصل جدید ۲۴، با عنوان "یک روز دیگر زنده بمان" جک باوئر که تحت تعقیب سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به لندن فرار می‌کند و باقی ماجرا در بریتانیا می‌گذرد. فیلمبرداری فصل جدید ۲۴ از چند روز پیش در شرق لندن آغاز شده و کلیک عکس‌های از صحنه های فیلمبرداری آن منتشر شده است. آخرین فصل ۲۴ چهار سال پیش ساخته شد.

قرار است فصل جدید این مجموعه از ۵ مه امسال در آمریکا آغاز شود و پس از آن کمی بعد شبکه یک اسکای آن را در بریتانیا پخش می‌کند. تفاوت این فصل با فصل‌های پیشین این است که این مجموعه ۱۲ قسمتی خواهد بود و برخلاف فصل‌های پیشین داستان هر اپیزود بر اساس زمان واقعی ساعت به ساعت پیش نخواهد رفت.

در این فصل رابطه دوستانه شخصیت‌های نخست وزیر بریتانیا و جیمز هلر، رئیس جمهور آمریکا به تصویر کشیده می‌شود که رو به سردی می‌گذارد. مجموعه تلویزیونی ۲۴ در ۱۹۲ اپیزود بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ پخش شد و بارها در بخش‌های مختلف جایزه "امی" به دست آورد. شهره آغداشلو، بهار سومخ، نوید نگهبان و نازنین بنیادی بازیگران ایرانی تباری هستند که در بخش‌هایی از این مجموعه پرطرفدار بازی کرده‌اند.