به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۰۰۲۶۱

افتتاح شبکه طالبان با تصاویرنیروهای انتحاری!

افتتاح شبکه طالبان با تصاویرنیروهای انتحاری!
گروه بین الملل: نخستین شبکه رادیو تلویزیونی طالبان با نام الهِجره در کابل آغاز به کار کرد.
 الهجره نام مرکز انتشاراتی گروه طالبان بود که با فعالیت آنلاین، در بیست سال اخیر ویدیو‌های تبلیغاتی از فعالیت‌های نظامی جنگجویان آن گروه را منتشر می‌کرد. در نخستین برنامه تلویزیون الهجره، یک بسته‌ تصویری از مراکز آموزشی گردان‌های انتحاری طالبان منتشر شده است.
فعالان رسانه‌ای طالبان در شبکه‌های اجتماعی، با نشر عکس‌هایی از فعال شدن این شبکه تلویزیونی که هم‌زمان روی موج FM نیز پخش می‌شود، ابراز خوشحالی کرده‌اند.
در صفحه توییتر الهجره اعلامیه‌ای منتشر شده و در آن گفته شده است که پخش برنامه‌های این رسانه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۹ شب به وقت محلی، آغاز شده است.
شبکه خبری آریانا نیوز مستقر در کابل، خبر داده است که رادیو تلویزیون الهجره روی امواج رادیو تلویزیون ولسی جرگه که رسانه ویژه مجلس نمایندگان افغانستان بود، پخش برنامه‌های خود را آغاز کرده است. رادیو تلویزیون ولسی جرگه که برای پوشش مباحث مجلس نمایندگان افغانستان ایجاد شده بود، روزانه نشست‌های مجلس را به صورت زنده پخش می‌کرد. این رسانه منبع خبری بسیاری از مردم و رسانه‌ها برای کسب اطلاعات در مورد محتوای نشست‌ها و تصمیم‌گیری‌های مجلس نمایندگان در دولت پیشین افغانستان بود.
برچسب ها: طالبان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها