کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین اسپری خوشبو کننده بدن از نظر مشتریان

27 مهر 1400 ساعت 15:36

گروه کسب و کار:


بهترین اسپری خوشبو کننده بدن را بشناسید
افرادی که به ظاهر شیک و استایل خود اهمیت می‌دهند، بهداشت فردی را که جز پایه اصلی سلامت خود فرد و عموم جامعه به شمار میرود را هیچ‌گاه دست کم نمی گیرند. بهداشت فردی شامل استحمام روزانه و استفاده از بهترین اسپری خوشبو کننده‌ بدن می‌باشد. همچنین اسپری های خوشبو کننده بدن در دو دسته، مخصوص اقایان و بانوان قرار میگیرند که تفاوت اصلی آن ها در رایحه های متفاوت می باشد. بهترین اسپری خوشبو کننده بدن بستگی به نوع مارک ان ها، دارای فرمولاسیون فوق العاده و ماندگاری خوبی هستند و افراد بسیار زیادی را به خود جذب میکنند. در ادامه بهترین اسپری خوشبو کننده بدن را معرفی خواهیم کرد:

اسپری رکسونا
اسپری رکسونا ساخت کشور ایتالیا، با حجم ۱۵۰ میل تا کنون توانسته محصولات خود را به اقایان و بانوان اختصاص دهد و طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این نوع اسپری ها دارای تاثیر گذاری نسبتا خوبی در زمینه خوشبو نگه داشتن بدن و جلوگیری از تعریق زیاد می باشند. همچنین ترکیبات و رایحه ان به گونه ای طراحی شده است که مناسب انواع پوست می باشد و ماندگاری انها را تا ۴۸ ساعت افزایش می دهد.

اسپری وودلایک
اسپری وودلایک ساخت کشور فرانسه با حجم ۲۰۰ میل، محصولات خود را برای جلب رضایت بانوان و اقایان عرضه کرده است و در مدت بسیار کمی توانست برای محصولات خود بهترین کیفیت را ارائه دهد. این نوع اسپری ها ضد تعریق و خوشبو کننده بدن هستند که ماندگاری انها  ۲۴ ساعته میباشد. همچنین باید اضافه کنیم رایحه ان از بهترین فرمولاسیون تولید شده، که مورد توجه بسیاری از عموم قرار گرفته است. برای استفاده پس از حمام رفتن تنها چند قطره از آن را روی پوست بدن اسپری کنید، تا چند روز با رایحه خوشی که به همراه دارید، حس سرزندگی و نشاط خواهید داشت.

اسپری رودیر
اسپری رودیر با حجم های ۱۵۰ و ۲۰۰ میل قابلیت این را دارند باکتری های موجود در پوست زیر بغل را از بین ببرند و حس اعتماد به نفس را به شما هدیه دهند. برندهای زیادی اسپری و ادوتویلت تولید کرده اند که از لحاظ اقتصادی قیمت بالایی دارند، ولی اسپری رودیر با ترکیب مرغوب ترین مواد و اسانس ها، همان کار را با قیمت مقرون به صرفه ای برایتان انجام می دهد. همچنین دارای رایحه های متنوع  و میزان ماندگاری ۲۴ ساعته میباشد.

اسپری نیوا
اسپری نیوا ساخت کشور المان با حجم ۱۵۰ میلی لیتری فضای کمی را در کیف شما اشغال میکند، و مخصوص استفاده برای خانم ها و اقایان طراحی و تولید شده اند. همچنین ترکیبات منحصر به فرد ان باعث شده که این نوع اسپری ها دارای تنوع زیاد و رایحه های ملایم و خوش بو باشند که در نتیجه با انواع پوست سازگار، و دارای ماندگاری بالایی می باشند.
قدیمی‌ترین و محبوب ‌ترین برندهای اسپری بدن، متعلق به برند معروف نیوآ است. با استفاده از اسپری نیوا دیگر نگران عرق کردن و بوی بد و نامطبوع ناشی از تعریق نباشید. با استفاده از اسپری نیوا حتی در صورت عرق کردن، بوی بدی از بدن خود احساس نمی کنید و در هر شرایطی اعتماد به نفس‌تان حفظ شود. این دئودورانت خوشبو و اورجینال با ماندگاری بیش از 48 ساعت، حس خوب خوشبو بودن، تازگی و طراوت را تا دو روز به شما هدیه می‌کند. می‌توانید ساعت‌ها ورزش کنید، بدون آنکه نگران بوی عرق خود باشید. اسپری نیوا محصول کشور آلمان است. در نظر داشته باشید اسپری را روی بدن اسپری کنید و آن را برای لباس استفاده نکنید.



مشتریان از بهترین اسپری خوشبو کننده بدن چه انتظاری دارند؟
اساسا کسانی به محصولات خوب جذب میشوند که از لحاظ کیفیت، رایحه و میزان ماندگاری قدرت بسزایی داشته باشند. به عنوان مثال خصوصیات یک اسپری بدن خوب این است که قابلیت از بین بردن باکتری های پوست زیر بغل را داشته باشد که در نهایت تعریق بدن را کم کنند و از تیرگی پوست زیر بغل جلوگیری نمایند و همچنین رایحه این نوع اسپری ها باید دارای بوی خوش و فرمولاسیونی باشد که ماندگاری ۲۴ ساعته و ۴۸ ساعته داشته باشد.

نکات بسیار مهم برای خرید اسپری بدن
بعضی از عوامل وجود دارند که قبل از خرید اسپری بدن باید مورد توجه قرار بگیرد که در ادامه گفته می شود:
۱. شرکت سازنده
شرکت های گوناگونی در زمینه تولید اسپری بدن فعالیت می کنند. باید توجه داشت کدام شرکت محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را ارائه میدهد.
۲.  توجه به اصالت برند کالا
اصیل بودن و دارا بودن استاندارد هاي یک کالا از موارد ضروری برای خرید اسپری بدن میباشد. چرا که محصولاتي مانند اسپري بدن هستند که به طور مستقيم بر روي بدن شما اسپری میشوند به همین دلیل لازم است به محصولات غيراستاندارد که مي توانند سلامت شما را به خطر بيندازد توجه داشت. محصولات مورد نظر خود را از شرکت ها و سايت هاي اينترنتي معتبر خريداري کنيد.
۳. قيمت
قيمت اسپري هاي بدن موجود در بازار يکسان نيست و اين محصولات با قيمت هاي گوناگوني در بازار وجود دارند. بهتر است از قیمت های بسیار پایین اجتناب نمایید چرا که ممکن است این نوع اسپری ها تقلبی و بدون تاریخ مصرف باشند و برای پوست شما خطر آفرین باشند.



۴. اسپری های ضد حساسیت تهیه کنید!
افرادی که پوست بسیار خشک و یا حساس دارند، بهتر است دقت بیشتری در خرید اسپری داشته باشند و نوع ضد حساسیت آن را خریداری کنند. این محصولات علاوه بر افزایش خشکی پوست می توانند موجب تحریک و التهاب شدید در پوست نیز شوند.
۵. توجه به رایحه اسپری ها
معمولا اسپری های 24 و 48 ساعته  دارای مدت زمان ماندگاری بیشتری هستند. اما پایداری این نوع محصولات به عوامل گوناگونی بستگی دارد. کاهش درصد (غلظت) ترکیبات معطر (اروماتیک) یا به عبارت دیگر افزایش مقدار الکل، در کاهش شدت و طول عمر اسپری بدن مؤثر است. یعنی هر چقدر مواد معطر بیشتر و الکل کمتر باشد، عطر، پایداری بیشتری خواهد داشت.
۶. حجم های رایج
شرکت های سازنده اسپری بدن، این محصولات را با حجم های گوناگون روانه بازار کرده اند. این بسته بندی ها، شامل حجم های 60، 100، 150، 200 و 250 میلی لیتری می باشند و شما می توانید بر حسب نیازتان یک محصول دارای حجم مناسب را تهیه کنید.
 


کد مطلب: 300263

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/300263/بهترین-اسپری-خوشبو-کننده-بدن-نظر-مشتریان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir