به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۳۰۰۳۰۵

طالبان تصویر وزیر داخله خود را سانسور کرد!

طالبان تصویر وزیر داخله خود را سانسور کرد!
گروه بین‌الملل: وزارت داخله طالبان با انتشار عکس‌هایی از دیدار سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت داخله این گروه با خانواده‌های اعضای طالبان که در سال‌های گذشته حملات انتحاری انجام داده و کشته شده‌اند، خبر داده است. تصویر حقانی در این عکس ها شطرنجی شده است و به نظر می رسد گروه طالبان فعلا تصمیمی برای انتشار تصویری از وزیر داخلی خود ندارد. حقانی در "بالاترین سطح تحت تعقیب" پلیس فدرال آمریکا قرار دارد و پس از گماشته شدن به عنوان سرپرست وزیر داخله طالبان اف‌بی‌آی آمریکا جایزه "اطلاعاتی که منجر به دستگیری او شود" را از ۵ میلیون به ۱۰ میلیون دلار افزایش داد. در سایت پلیس فدرال آمریکا سراج الدین حقانی یک "ترویست بین‌المللی" خوانده شده است.

سعید خوستی، سخن‌گوی وزارت امور داخله‌ی تروریست‌های طالبان می‌گوید که روز گذشته سراج‌ا‌لدین حقانی، سرپرست وزارت داخله با خانواده‌های عوامل حملات انتحاری که طالبان آنرا «استشهادی» می‌نامند در هتل انترکانتنینتل دیدار و از آن‌ها دل‌جویی نموده و گفته است که قدردان «قربانی مجاهدان و شهیدان» انتحاری است و آن‌ها «قهرمانان اسلام و وطن» هستند!

انتخاریون طالبان، القاعده و داعش همان افراد خشکه‌مقدس و جنایتکاری هستند که در مدارس دینی پاکستان شستشوی مغزی داده شده و خود را در مدارس دخترانه، بازارها و خیابان‌های مملو از مردم عادی «اعم از پیر و جوان و کودک» منفجر و صدها انسان بیگناه را به خاک و خون می‌کشانند. در تصویری‌های که منتشر شده چهره‌ی حقانی دیده نمی‌شود زیرا او در فهرست افراد تحت تعقیب «اف‌بی‌آی» ایالات متحده‌ی امریکا قرار دارد!
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها